اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

حل مشکلات با رفتن به سمت آمریکا یک تبلیغ دروغ است/ اعتماد به دشمن، بی تفاوتی و سازشکاری

حل مشکلات با رفتن به سمت آمریکا یک تبلیغ دروغ است/ اعتماد به دشمن، بی تفاوتی و سازشکاری
حجت الاسلام ماندگاری گفت: زمانی که به دشمن اعتماد کنیم نتیجه آن بی تفاوتی، سازشکار، تسلیم و لعن کننده حق می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس؛ حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری، استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز در مراسم دعای ندبه که در بقعه متبرکه امامزاده سید محمد (ع) شهرستان کاشمر برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر کشور، اشاره کرد: مشکلات تمام شدنی نیست چون انسان در مشکلات شکل می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,

وی با بیان اینکه در آشوب های چند وقت اخیر خیلی ها امتحان شدند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان، جمهوری اسلامی را عامل مشکلات می دانند و اگر به تبلیغات دشمن گوش کنید دشمن همه چیز را وارونه نشان می دهد.

,

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه خط کش عدالت حق است ولی ما دنبال نفع خود هستیم اگر حق را به نفع خودم ترجیح دادم مطمئنا عدالت در جامعه اجرا می شود، تصریح کرد: عده‌ای عمامه به سر در مملکت هستند که ادعا دارند چرا با آمریکا کنار نمی آییم و نمی خواهند بفهمند که آنهایی که با آمریکا کنار آمدند جایی در تاریخ ندارند و آمریکا هیچ حمایتی از آنها نکردند.

,

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد در کشور تنها به دنبال سهم خواهی خود هستند، اذعان کرد: منافقین که در کنار امام (ره) بودند چون سهم و نفعی از انقلاب نبردند در مقابل امام ایستادند و ۱۷ هزار نفر از بهترین های انقلاب اسلامی را ترور کردند و امروز همه توان خود را برای براندازی انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند.

,

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه تا دنیا، انسان و زندگی هست مطمئنا مشکلات وجود دارد البته برخی از مشکلات طبیعی است ولی برخی از مشکلات قابل حل است که باید برای حل آنها تلاش کنیم، عنوان کرد: یکسری مشکلات هم توسط دشمنان نظیر تحریم و جنگ ایجاد می شود که باید آنها را تحمل کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه دشمن چرا با اسلام عربستان، اندولزی، پاکستان و... نمی جنگد؟ چون اسلام ایران خار چشم دشمن است، تشریح کرد: برخی از مشکلات، دست ساز است و ربطی به خدا و پیغمبر و جمهوری اسلامی ندارد و اگر می خواهید سختی ها را تحمل کنید پس نتیجه را به خدا واگذار کنید و مطمئنا نتیجه شیرین می شود.

,

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن می خواهد به ما القا کند اگر به سمت آمریکا برویم مشکلات و گرانی ها حل می شود و این یک تبلیغ دروغ است، تاکید کرد:  زمانی که به دشمن اعتماد کنیم نتیجه آن بی تفاوتی، سازشکار، تسلیم و لعن کننده حق می شود و زمانی که مامور امنیت، روحانی، بسیجی و... را می زنند و ما تنها تماشاچی هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه