اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

افرادی که از اغتشاشگران حمایت می کنند یا فریب خورده اند یا در صف محاربین علیه نظام قرار دارند

افرادی که از اغتشاشگران حمایت می کنند یا فریب خورده اند یا در صف محاربین علیه نظام قرار دارند
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا گفت: افرادی که از اغتشاشگران حمایت کنند یا فریب خورده اند یا در صف محاربین علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: امروز افرادی که به خیابان ها آمده اند ند و موجی از اغتشاشات را راه اندازی کرده اند به فرموده رهبر انقلاب دو دسته اند که عده ای از آنها به سرویس های جاسوسی و موساد متصل هستند و مشخص است که پشت صحنه لیدرهای این جریانات نیز موساد، عربستان و دیگر سرویس های جاسوسی قرار دارد.

وی افزود: همچنین عده دیگر این جماعت را جوانانی تشکیل می دهد که به دلیل بیکاری و گرانی گلایه مند هستند و فریب لیدرهای جریان های اغتشاشات را خورده اند که نظام باید آنها را ارشاد و برایشان چاره اندیشی کند و در این میان رسانه ها هم رسالت روشن گری دارند.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: جریانی که پشت صحنه هستند و مال مردم را آتش می زنند، به ناموس مردم و بیت المال رحم نمی کنند دنبال براندازی نظام هستند و چنین اقداماتی تنها از پس استکبار جهانی و سرویس های جاسوسی برمی آید در نتیجه این افراد محارب و برانداز هستند و نظام باید با آنها قاطعانه برخورد کند، حکم آنها نیز در نظام اسلامی مشخص است و هیچ تعارفی هم با کسی ندارد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: افرادی که اموال دیگران را آتش می زنند، دنبال براندازی هستند که نظام اسلامی هم نباید در مقابل آنها مماشات کند و در این میان هم افرادی که از اغتشاشگران حمایت کنند یا فریب خورده اند یا در صف محاربین علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند که افراد فریب خورده باید قانع شوند و صف خود را از دشمنان جدا کنند.

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه امروز رسالت رسانه ها و صاحبان تریبون روشنگری است، خاطرنشان کرد: طی بیش از چهار دهه اخیر مردم این نظام اسلامی هر زمان به صحنه آمدند وحدت و حضور پرشور و دشمن شکن آنها توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی با تاکید بر اینکه امروز هم مردم در صحنه هستند، گفت: مردم به صورت اغتشاشگران تف هم نمی اندازند بلکه آنها را افرادی برانداز و متصل به سرویس های جاسوسی می دانند.

به گفته حجت الاسلام حسینی کیا مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند و در این راستا امروز هم رسالت همه ما تفکیک افرادی است که به خیابان ها می آیند که عمده آنها لیدرهایی است که مردم را قتل و غارت می کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی باید از حق خود دفاع و با محارب برخورد کنند، افزود: لیدرهای جریان اغتشاشات محارب هستند و حکم آنها اعدام و قتل است و در این بین افرادی هم که از لیدرهای اغتشاشات حمایت می کنند یا نا آگاه هستند یا در همان صف قرار دارند.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه