اخبار داغ

نماینده مردم سرپلذهاب در مجلس:

کرمانشاه می تواند ناجی غرب کشور باشد

کرمانشاه می تواند ناجی غرب کشور باشد
شهریار حیدری گفت: کرمانشاه می‌تواند ناجی غرب کشور باشد و با وجود استعدادهای فراوانی که در کشور وجود دارد حق این استان رتبه اول بیکاری نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، شهریار حیدری شامگاه پنج شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه به گردن نظام جمهوری اسلامی ایران حق دارد در طول دفاع مقدس ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با بیان اینکه به دلیل داشتن منابع به آینده استان امیدوار هستیم، افزود: طی سال های گذشته علیرغم داشتن منابع عظیم اتفاق خاصی نیفتاده است و وقتی استان رتبه اول و دوم بیکاری و آسیب های اجتماعی در کشور است حکایت از کم توجهی در حوزه سرمایه گذاری دارد.

,

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:  وظیفه دولت و حاکمیت است که توجه ویژه به این استان مرزی داشته باشد، استان کرمانشاه تمام شاخصه ها برای توسعه و رونق را داراست که از جمله آن میتوان به ۳۷۱ کیلومتر مرز  مشترک زمینی  با کشور عراق، ۶ مرز رسمی، وجود منطقه آزاد قصرشیرین اشاره کرد.

,

این مسئول بیان داشت: استان کرمانشاه می تواند به دلیل استعدادها و امکاناتی که دارد ناجی غرب کشور باشد و با وجود استعدادهای فراوانی که در کشور وجود دارد حق این استان رتبه اول بیکاری نیست.

,

حیدری با اشاره به اینکه اکثر آسیب های اجتماعی ریشه در بیکاری دارد، عنوان کرد: تقویت زیرساخت ها و اشتغال باید در دستور کار قرار گیرد.

,

نماینده مردم سرپلذهاب و قصرشیرین اذعان داشت: در هر استانی که از زیرساخت اقتصادی بهزه مند و از نظر بیکاری کمتر بیکاری داشتند مولفه های ضد امنیتی کمتر بوده است و از این جهت می توان تحلیلی بر این موضوع داشت.

,

این مسئول تصریح کرد: پیشنهاد می شود کسانی که متقاضی شرکت سهام عام هستند برای رونق اقتصادی و اشتغال استان با اولویت بررسی در زمان کمتری انجام شود تا موجب رونق اقتصادی استان شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه