اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

ویژه دیده شدن کرمانشاه در بازار سرمایه کمک به اشتغال استان است

ویژه دیده شدن کرمانشاه در بازار سرمایه کمک به اشتغال استان است
بهمن امیری مقدم بر لزوم ویژه دیده شدن استان کرمانشاه در بازار سرمایه تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، بهمن امیری مقدم پنج شنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، با اشاره به برگزاری اولین همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور اظهار داشت: امیدواریم بازخورد این همایش را به شکل مناسبی در استان ببینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

استاندار کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه تعداد شرکت های دانش بنیان کم است اما این شرکت ها پویا هستند و با توجه به نگاه مقام معظم رهبری باید به این شرکت ها توجه ویژه کرد.

,

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی خارج از نوبت به شرکت های استان برای ورود به بورس خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه استانی ست که به دلیل جنگ و زلزله و ... دچار عقب افتادگی های زیادی شد و پذیرش این شرکت ها کمکی به اشتغال و اقتصاد استان است.

,

امیری مقدم عنوان کرد: باید پنل خوبی برای فرهنگسازی و آموزش در زمینه سواد مالی در استان با استفاده از ظرفیت های موجود دستگاه ها، سازمانها و نهادها طراحی شود.

,

مدیر ارشد استان تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان توجه ویژه ای به واحدهای زودبازده شده است تا اشتغالزایی سریعتری صورت گیرد؛ در صنعت اشتغالزایی سنگین و هزینه بالایی دارد و علاوه بر توجه به این بخش باید در زمینه راه اندازی مشاغل خرد و زودبازده را فراهم کرد.

,

‌وی گفت: امیدواریم مصوبات این سفر اجرایی و عملی باشد و در این فرصت بتوانیم گامی در جهت پیشرفت و اعتلای استان باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه