اخبار داغ

فرمانده اسبق سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی:

ایران قوی دشمنان انقلاب اسلامی را عاصی و به هراس انداخته است/تفکر و منطق بسیج رفع تهدیدات و تبدیل ان به فرصت هاست

ایران قوی دشمنان انقلاب اسلامی را عاصی و به هراس انداخته است/تفکر و منطق بسیج رفع تهدیدات و تبدیل ان به فرصت هاست
سردار گرمه ای گفت: امروز ایران قوی به سمت تمدن بزرگ اسلامی با شتاب حرکت می کند و به خاطر علم و پیشرفت و اقندارش، دشمنان انقلاب اسلامی را عاصی و وحشت زده کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار گرمه ای، فرمانده اسبق سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی صبح امروز در همایش اقتدار بسیجیان تربت حیدریه اظهار کرد: دشمن بداند زمانی که نوکر آنها در این کشور حاکم بود و رژیم پهلوی زمام امور را بدست داشت و بیش از ۳۰ هزار مستشار آمریکایی از این ملت حق توحش می گرفتند همین مردم به خیابان آمدند شاه را بیرون کردند و از امام امت بعنوان یک مرد الهی استقبال کردند و پای دین خود ایستادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به درخت تناوری تبدیل شده و دشمن نمی تواند به این کشور و نظام آسیبی برساند، زمانی که در اوج ضعف بودیم آمریکایی ها سیلی دوم را در تسخیر لانه جاسوسی خوردند و امام از این حرکت مردم بعنوان انقلاب دوم یاد کردند.

,

سردار گرمه ای بیان کرد: ما می دانیم مشکلات در کشور وجود دارد که بخشی از آن بخاطر سومدیریت ها و بخشی بخاطر تحریم هاست، اما این مردم از انقلاب و اسلام حمایت می کنند، چون می دانند این انقلاب بزودی به انقلاب حضرت مهدی عجل الله متصل خواهد شد.

,

وی افزود: ما به سمت تمدن بزرگ اسلامی با شتاب حرکت می کنیم و امروز #ایران_قوی به خاطر علم و پیشرفت و اقندارش، دشمنان انقلاب اسلامی را عاصی و وحشت زده کرده است.

,

تفکر و منطق بسیج رفع تهدیدات و تبدیل ان به فرصت هاست

, تفکر و منطق بسیج رفع تهدیدات و تبدیل ان به فرصت هاست,

سرهنگ ناصری موحد، فرمانده سپاه تربت حیدریه در این همایش اظهار داشت: بسیج یعنی جمعی از مردم برای خدمت به مردم و همه قداست بسیج و بسیجی به اندیشه پاک و نیت خالص او برمی گردد

,

وی افزود: منطق بسیج رفع تهدیدات و تبدیل آن به فرصت هاست، ما همه این رنج ها را تا آن افق دور یعنی تمدن مهدوی به جان خریدیم و پای انقلاب اسلامی تا ظهور حضرتحجت عجل الله ایستاده ایم

,

ناصری موحد گفت: ما اراده کردیم بسیج را جهانی کنیم و کاخ ظلم و ستم طاغوتیان را بر سرشان خراب کنیم، ما بسیج جهان اسلام را تشکیل دادیم و اگر چشم اندازی به تحولات غرب آسیا داشته باشیم، شاهد تشکیل بسیج جهان اسلام در این منطقه هستیم

,

فرمانده بسیجیان تربت حیدریه گفت: به بیگانه، وطن فروشان و دشمنان ملت ایران اعلام می کنیم خوب نگاه کنید امروز راکت ها و موشک های غزه به تلاویو رسیده ، از خواب بیدار شوید، موشک های انصارالله به ریاض رسیده، صدای پوتین های حبهه مقاومت را پشت دیوارهای حیفا نمی شنوید؟.

,

ناصری موحد گفت: در این شرایط انقلاب، بسیجیان اراده کردند تا با حجامت، نظام را از خون کثیف سلبریتی ها و وطن فروشان و منافقین و ضد انقلاب پاک و شفاف کنند، باید انقلاب از این مغزهای پوسیده و واداده تسویه شود.

,

وی خاطر نشان کرد: امام عزیزمان به قداست، شجاعت، مردانگی، همت، صلابت و بصیرت بسیج ایمان و اعتقاد راسخ داشت لذا فرمود از خدا می خواهم با بسیجیانم محشور گرداند.

,

همایش اقتدار بسیجیان تربت حیدریه در ششمین روز از هفته گرامیداشت بسیج با حضور ۳ هزار نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت، گردانهای الی بیت المقدس، امام حسین علیه السلام، امام علی علیه السلام و کوثر بسیج در خیابان شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

,

در پایان این همایش از بسیجیان نمونه این شهرستان تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه