اخبار داغ

دبیر کل اتحادیه عرب:

شرایط در اراضی فلسطین در مرز انفجار قرار دارد

شرایط در اراضی فلسطین در مرز انفجار قرار دارد
احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب با بیان اینکه سرکوب فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی هر روز تشدید می شود، درباره انفجار اوضاع در اراضی فلسطین هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روسیا الیوم، احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب با بیان اینکه سرکوب فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی هر روز تشدید می شود، درباره انفجار اوضاع در اراضی فلسطین هشدار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر همین اساس، دبیر کل اتحادیه عرب تاکید کرد که نباید بحران های جهانی نوظهور، باعث به حاشیه رفتن مشکلات و بحران های منطقه به ویژه مسئله فلسطین شود، چرا که نمی توان این مسئله را نادیده گرفت و یا به حاشیه راند.

,

وی افزود: ملت فلسطین از اشغالگری رنج می برد و تنها می توان با عنوان تبعیض نژادی از آن یاد کرد.

,

دبیر کل اتحادیه عرب ادامه داد: اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی و سرکوب ملت فلسطین هر روز تشدید می شود و این اقدامات اراضی اشغالی را در معرض انفجار قرار داده است، این در برابر دیدگان جهانیان اتفاق می افتد و به نظر می رسد که جامعه بین الملل نسبت به مسئولیت خود در قبال راه حل دو دولتی بی اهمیت شده است.

,

بر همین اساس، احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب از کشورهای اروپایی خواستار به رسمیت شناختن راه حل دو دولتی و تشکیل کشور فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ شد.

,

این در حالی است که رئیس سابق سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی گفت که نشانه های واضحی درباره وقوع انتفاضه سوم فلسطین وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه نشانه ها کاملاً آشکار است و نمی توان آنها را نادیده گرفت، افزود: عملیات قدس و اتفاقات پس از آن از نشانه های انفجار اوضاع در آینده ای نزدیک است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه