اخبار داغ

سردار سلیمانی در پیش خطبه نماز جمعه تهران:

پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد

پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی و اضمحلال قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران، گفت: نظام نوین جهانی در حال شکل گیری است. قدرت از غرب در حال انتقال به شرق عالم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: قدرت علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و امنیتی در غرب عالم در حال انتقال به شرق است و در قلب آسیا، ایران عزیز با یک گفتمان تمدنی و جذاب، پرچمدار تولید تمدن نوین اسلامی است و با عبور از مرحله دولت سازی و جامعه پردازی و نیل به مرحله تمدن سازی قرار دارد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بعد از رنسانس که شاهد خلق مکاتب کاذب غربی بودیم و جذابیت‌های کاذبی را برای ملت‌های جهان ایجاد کردند، بیش از سه قرن توانستند دنیا را بفریبند و با سوار شدن بر قدرت اقتصادی برآمده از چپاول و غارت ملت‌های تحت سلطه نظام‌های مورد نظر خود را در دنیا ایجاد کردند و مردم کشورها را تحت سیطره و ظلم و استعمار و استثمار خود قرار دهند.

,

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز فروپاشی این روند بود. پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد. امام و ملت بزرگ ایران با پیروزی انقلاب اسلامی مفهوم قدرت را تغییر دادند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: امروز نظام سلطه و در رأس آن آمریکا با داشتن قدرت نظامی بالا و قدرت اقتصادی قابل توجه، فاقد توانایی اعمال قدرت در مناطق خارج از آمریکا هستند، به همین دلیل آمریکا در مسیر فروپاشی و اضمحلال قرار گرفته است.

,

در غرب گفتمانی برای عرضه به بشریت وجود ندارد

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گفتمان لیبرال دموکراسی به عنوان آخرین گفتمان تمدن غرب فاقد جذابیت برای ملت‌های دنیا شده است، گفت: امروز در غرب گفتمانی برای عرضه به بشریت وجود ندارد، از طرفی دیگر با پیروزی انقلاب یک گفتمان با پرچمداری ملت بزرگ ایران در سطح دنیا انتشار پیدا کرد.

,

وی تاکید کرد: فتنه‌ای که این روزها سازمان سیا و موساد آن را مدیریت کرد و با به کارگیری همه ظرفیت‌ها در دنیا و با بکارگیری سازمان‌های جاسوسی با تمرکز بر اغتشاش در مناطق غربی کشور، خواستند به زعم خود مسیر این گفتمان را مسدود کنند و تصور می‌کردند با تلاش‌های مذبوحانه جاسوسی خواهند توانست مسیر یک ملت بزرگ را متوقف کنند را دیدید و دیدید ملت ایران چگونه مقابل این توطئه ایستاد. فرزندان اسلام با دست خالی و بدون سلاح در مقابل این توطئه ایستادند و این توطئه شکست خورد.

,

سردار سلیمانی تاکید کرد: بسیج پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است و تفکر بسیجی در کشور ما حکم‌فرماست و ما امروز دارای ملت بسیجی هستیم. بسیجیان پرچمداران تفکر بسیجی در بین ملت ایران و حاملان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند. دنیا باید بداند با وجود مردمی بسیجی و شکل‌گیری جبهه مقاومت و در گام دوم انقلاب، شاهد خلق پیروزی انقلاب و ساقط شدن رژیم منحوس کودک‌کش اسرائیل خواهیم بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه