اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه لرستان عنوان شد؛

غنی سازی ۶۰ درصد، سیلی محکمی به دشمنان مخصوصا آمریکا است/ اهمیت و تاثیر‌گذاری تفکر بسیج در جامعه

غنی سازی ۶۰ درصد، سیلی محکمی به دشمنان مخصوصا آمریکا است/ اهمیت و تاثیر‌گذاری تفکر بسیج در جامعه
ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه غنی سازی ۶۰ درصد، سیلی محکمی به دشمنان مخصوصا آمریکا است، گفتند: بسیج یک تفکر بزرگ و تاثیر گذار در جامعه به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در گلزار انقلاب روئید و رشد کرد و به بار نشست و امروز میوه درخت بسیج را در همه عرصه ها مشاهده می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به این که هفتم آذرماه روز نیروی دریایی است افزود: این روز یادآوری پایمردی دلاورمردان جمهوری اسلامی است که در عملیات مروارید به نیروی دریایی دشمن هجوم برده و آنها را به طور کامل نابود و سکوهای نفتی آنها را نابود و در این مسیر به آب های نیلگون خلیج فارس جای گرفتند و به شهادت رسیدند و طی این سالها نیروهای مسلح در بازدارندگی به قله ای رسیدند که در آب های بین المللی با اقتدار حضور دارند.

,

امام جمعه خرم آباد با اشاره به روز پرستار تصریح کرد: مجاهدت های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در جنگ تبلیغیاتی، دشمن را شکست داد و امروز اهداف امام حسین(ع) بر تارک افق می درخشد و پرستاری از امام سجاد(ع) و بازماندگان کربلا به بهترین شکل با مهربانی از تکالیف عقیله بنی هاشم بود که سرافرازی این را انجام دادند و پرستاران با الگوگیری از این بانوی بزرگ در حال خدمت به بیماران هستند.

,

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: شهید مدرس در دهم آذر به وسیله ماموران رضا خان به شهادت رسید و این روز به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است که می طلبد نمایندگان مجلس با مطالعه شخصیت این شهید بزرگوار ایشان را الگوی خود قرار دهند و در عمل و راه و روش از این روحانی مجاهد پیروی کنند، زندگی شهید مدرس، سراسر آموزنده است و زندگی بسیار ساده ای داشت و می فرمودند شخصیت اسنان به زندگی مرفه نیست بلکه به اندیشه و آگاهی و عمل است.

,

وی بیان کرد: رهبری در سالگرد امام راحل فرمودند دشمن به این امید بسته تا با فعالیت های اینترنتی و فضای مجازی و با پول، مزدور پروری کند و مردم را در مقابل نظام قرار دهد و فرمودند مردم رژیم پهلوی را ساقط کردند چون سبک زندگی آنها غربی بود.

,

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: آمریکا و متحدانش در سه قرن اخیر هر کشوری را در راستای منافع خود ندیدند مورد حمله قرار داده و ثروت های مادی و معنوی آنها را به غارت بردند و با فضاحت خارج شدند و مشکل این شیطان بزرگ این است که نمی خواهند کشور ما پیشرفت کند تا الگویی برای کشورهای دیگر قرار گیرد که وظیفه داریم برای پیشرفت کشور در همه عرصه ها تلاش کنیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: امروز دانش آموزان زیادی حضور دارند و حلقه های صالحین حضور دارند ، در ۱۹ دی سال ۵۶ که حرکت انقلابی مردم ایران شروع شد و مردم به خیابانها آمدند تا ۲۲ بهمن سال ۵۷ مبارزه با رژیم پهلوی از تهران تا همه شهرها یک مبارزه انبوه و فراگیر بود و در هر فراخوانی از میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) کیلومترها مردم حضور دارند و بر علیه رژیم حاضر شده اند و مرور تاریخ برای جوانان ضروری است.

,

وی خاطر نشان کرد: در دوران مبارزات علیه رژیم پهلوی همه اقشار حضور داشتند و در صف اول روحانیون برجسته حضور داشتند و مسیر اغتشاشگران انحرافی است، در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آمریکا و حامیانش از رژیم شاه حمایت کردند و امروز آمریکا از چه کسی حمایت می کند؟ هر جا دشمن آنجا را هدف قرار داد جبهه خودی و مقابل جبهه دشمن است.

,

خطیب جمعه خرم آباد گفت: امروز ۴۷ سازمان اطلاعاتی و امنیتی علیه کشور برنامه ریزی می کنند و دولت کشور ما در مقطع حساسی قرار گرفته است و جوانان باید جبهه خودی و دشمن را بشناسند و نظامی که پشتوانه مردمی دارد با چنین حرکاتی عوض نمی شود.

,

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: واکنش در ایام فتنه با کسانی که در گرداب فتنه گرفتار شده اند متفاوت است و با فضای مجازی به قتلگاه رفتند و واکنش ما باید به گونه ای باشد که تا انجا که ممکن است آنها را از گرداب نجات دهیم، زمانی که غبار فتنه نشست آن روز کسی این تغییر پوششها را تحمل نخواهد کرد و در مقابل حرکات زشت برخی ها بی تفاوت نخواهیم بود.

,

وی افزود: از قوه قضائیه می خواهیم با عاملان قتل، جنایت و تخریب اموال عمومی و تحریک کنندگان در فضای مجازی، دقت و سرعت را به کار بگیرند و تاخیر سبب می شود عبرت آموزی ضعیف شود.

,

 غنی سازی ۶۰ درصد، سیلی محکمی به دشمنان مخصوصا آمریکا است

,  غنی سازی ۶۰ درصد، سیلی محکمی به دشمنان مخصوصا آمریکا است,  غنی سازی ۶۰ درصد، سیلی محکمی به دشمنان مخصوصا آمریکا است,

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد با اشاره به میلاد حضرت زینب(س) اظهار داشت: عظمت حضرت زینب(س) بسیار نمونه و ممتاز است و امام حسین(ع)  به حضرت زینب(س) فرمود برای من دعا کن و این نشان از اوج عظمت این بانوی بزرگوار است.

,

وی افزود: کار پرستاری بسیار سخت است که اگر برای رضای خدا باشد بسیار با ارزش می باشد، پرستارانی که با صبر و حوصله با بیماران برخورد می کنند در پیشگاه خداوند متعال ارج بالایی دارند.

,

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد ضمن گرامیداشت هفته هفته بسیج عنوان کرد: نقش بسیج در انقلاب بسیار برجسته است و در دوران دفاع مقدس بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح دشمن را شکست داد، نقش بسیج در جنگ ۳۳ روزه لبنان که اسرائیل را شکست داد و یا در جنگ حماس و در سوریه و عراق و افغانستان بسیج نیروهای مسلمان به فرماندهی سردار سلیمانی، داعش را شکست دادند و بسیج در قالب های مختلف در حال خدمت به مردم هستند.

,

وی با اشاره به شهادت آیت اله مدرس افزود: ایشان در برابر دشمنان مخصوصا رضا خان ایستاد و به تنهایی در برابر همه قدرت ها ایستادگی کرد و شهید مدرس باید برای نمایندگان مجلس الگو باشد.

,

حسینی با بیان این که دشمن از جنگ ترکیبی استفاده می کند گفت: دشمن همه نیروهای بدنام و فرقه های انحرافی را به کار گرفته است و به هر وسیله ای که شده به جنگ مردم آماده است ولی قطعا شکست می خورد.

,

امام جمعه بروجرد خاطر نشان کرد: کانون های قدرت وابسته به دشمن مانند عربستان هزینه اغتشاشات در ایران را پرداخت می کند و همواره قطعنامه ضد ایرانی صادر می کنند که در این راستا ایران با دشمن برخورد قاطع کرد و غنی سازی ۶۰ درصد را آغاز کردند که سیلی محکمی به دشمنان مخصوصا آمریکا است.

,

حسینی بیان کرد: دشمن در فضای مجازی جوانان و نوجوانان را زیر رگبار تبلیغات خود قرار داده است و با به کارگیری چهره های مشهور ورزشی و غیره قصد ضربه زدن به نظام دارند اما ما نیز باید مقابله کنیم و جنایت های آنان را بر ملا کنیم و با کارهای فرهنگی و تبلیغی و کارشناسانه آگاه سازی کنیم.

,

وی گفت: با جهاد تبیین باید حقایق را بیان کنیم و دولت باید با حل مشکلات اقتصادی جامعه از مردم حمایت کند البته مردم از اغتشاش گران دوری جستند و در مقابل آنان ایستاده اند و باید مشکلات معیشتی حل شود که در این راستا دولت در حال افزایش درآمد است و دولت باید مشکلات اقتصادی را حل کند.

,

امام جمعه بروجرد گفت: از قوه قضاییه درخواست داریم که با اغتشاشگران با جدیت برخورد کند و وزارت خارجه با دیپلماسی فعال در مجامع بین المللی حاضر شوند و حقایق کشور را بیان کنند.

,

اهمیت و تاثیر‌گذاری تفکر بسیج در جامعه

, اهمیت و تاثیر‌گذاری تفکر بسیج در جامعه, اهمیت و تاثیر‌گذاری تفکر بسیج در جامعه,

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت، عنوان کرد: اولیای خدا انسان های قانعی بودند، یکی از آثار قناعت ثروت و بی نیازی است، همیشه انسان هایی که قانع نیستند حس بدی برای آن ها ایجاد شده و بیچاره می شوند.

,

وی افزود: حسابرسی روز قیامت بسیار دقیق است، البته برخی بدون حساب وارد بهشت می شوند، انسان های عاقل ومتقی از سختی روز حساب می ترسند.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه بسیج یک تفکر بزرگ و تاثیر گذار در جامعه است، عنوان کرد: داشتن یک منظومه فکری منظم، عدم سایش فکری در زمان، پیروی از فرهنگ عاشورا، برخورداری از شجاعت و فداکاری، بصیرت و روش دقیق سیاسی و شناخت دوست از دشمن و اولویت های مبارزه، اندیشیدن به هدف های بزرگ، توکل برخدا و برداشتن گام های بزرگ، عدم تنش و جلوگیری از اشتباه،حضور موثر و مهروزانه از خصوصیات بسیج به شمار می رود.

,

وی تصریح کرد: توسط بسیجیان آمریکای جنایتکار از منطقه خفت بارانه بیرون خواهد رفت، تا مردم خدا را دارند سست اراده نخواهند شد.

,

طهماسبی گفت:ملت ایران بسیجی بوده و در هر صحنه ای حاضر است، در پشتیبانی از ملت و بصیرت بسیج است و این ملت بسیجی شکست ناپذیر است.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بیان کرد:حدوث و بقا انقلاب اسلامی به دلیل حضور و اتحاد مردم است، دشمنان امروز با آشوب و جنگ های ترکیبی در صدد ضربه زدن به کشور هستند البته راه به جایی نمی برد.

,

وی گفت: بایستی از فضای مجازی به درستی استفاده شود، هدف دشمن این است که می خواهند ارکان اقتدار نظام را در هم بشکنند،راه این است که مقاوت کنیم و دستگاه های مختلف تلاش کنند و همراهی دولت و ملت اهمیت دارد و همیشه مثل قبل پیروز میدان هستیم.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به صحنه‌‌های ناب خدمت رسانی بسیجیان در سیل ۹۸، بیان کرد: در هر مسئله ای بسیج شبانه روز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

,

وی با اشاره به اهمیت احداث سد معشوره در کوهدشت گفت:وظیفه یک نماینده مجلس این است که به حاشیه نرود و قوانین قرآنی را در مجلس تصویب کند و اولویت ها را در نظر بگیرند و مسئولان در راستای تزریق بودجه به شهرستان تلاش کنند.

,

طهماسبی گفت: برخی ادارات وقتی مردم مراجعه می کنند به دستگاه مربوطه جواب درستی دریافت نمی کنند، مسئولان باید ضمن رعایت قوانین و مقررات بسیجی عمل کند و خدمت خالصانه به مردم داشته باشد.

,

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: اهانت به حجاب و اموال عمومی و اهانت به عمامه روحانیون خیانت به کشور است، بایستی گفت باطل رفتنی است و حق پایدار می ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه