اخبار داغ

فرمانده مرزبانی کشور:

تفکر بسیجی در کل جهان نهادینه شده است/نقش مستقیم آمریکا در اغتشاشات اخیر

تفکر بسیجی در کل جهان نهادینه شده است/نقش مستقیم آمریکا در اغتشاشات اخیر
سردار گودرزی با بیان این که تفکر بسیجی در کل جهان نهادینه شده است گفت: قصد دشمن، تخریب انقلاب بوده ولی شکست نصیب آنها می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک سردار احمد علی گودرزی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: آمریکا از بسیج ملت ایران می ترسد زیرا اقدامات بسیج برای رضای خدا و بر ضد استکبار جهانی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بسیجیان برای وصل به خدا عاشقانه به میدان جنگ رفتند و بسیجی فداکار و سرنوشت ساز است، مجاهدت این مخلصان خدا فی السبیل اله است و در واقع مکتبی ترین و مردم ترین نیروهای مقاومت، بسیجیان هستند.

,

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به این که تفکر بسیجی در کل جهان نهادینه شده است عنوان کرد: در کشورهای مختلف منطقه نیز تفکر بسیجی که از انقلاب اسلامی الگو گیری شده است مقاومت اسلامی را تشکیل داده اند و تفکر بسیجی در همه عرصه های مختلف سبب خدمت به مردم شده است.

,

وی تصریح کرد: بسیج امروز بلای جان مستکبران عالم شده اند چرا که بسیج در اردوگاه اخلاص و ایمان گام بر می دارد و بسیج به فرمان امام (ره) تشکیل شد که رد دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح توانستند جنگ تحمیلی را به پیروزی برسانند.

,

سردار گودرزی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران برای استقلال و آزادی و تشکیل حکومت دینی بنیان نهاده شد و انقلاب از آغاز تاکنون مورد غضب استکبار جهانی قرار گرفت زیرا منافع آنان در ایران از دست رفت به طوری که از همان آغاز انقلاب گروهک های تجزیه طلب و منافقین شروع به دشمنی و ایجاد ناامنی در مرزهای غربی کشور کردند و بعد از شکست آنان، استکبار جهانی جنگ هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کرد.

,

فرمانده مرزبانی کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون از تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و توطئه ها و فتنه های آنان در امان نبوده ولی ملت ایران در سایه تحریم ها به موفقیت های بزرگی در عرصه های مختلف دست یافته است.

,

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی از نعمت بزرگ ولایت و رهبری و پشتیبانی ملت بهره مند است و ملت ایران همواره پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.

,

سردار گودرزی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی برای امنیت خود با هیچ کسی تعارف ندارد گفت: گواه آن تقدیم شهدایی در این ایام بوده است.

,

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به حوادث اخیر کشور افزود:  آمریکا مستقیم در اغتشاشات اخیر دست داشته و با در اختیار قرار اسلحه به جنگ با نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخته است و دشمنان با ناامن کردن فضای مجازی قصد تخریب انقلاب را دارند.

,

وی تصریح کرد: اغتشاشگران که تعداد آنان بسیار اندک است نمی توانند کشور را ناامن کنند زیرا نیروهای مسلح ایران اسلامی با تمام توان ایستاده اند تا دشمن را نابود کنند، امروز دشمنان قصد ایجاد اختلاف در بین ملت ایران دارند تا بتوانند کشور را به ناامنی بکشانند ولی اجازه نخواهیم داد دشمنان در کشور عرض اندام کنند و ملت ایران در سایه ائمه اطهار(ع) و امام زمان (عج) به رهبری مقام معظم رهبری دشمنان را شکست خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه