اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

توطئه های دشمنان به دلیل گسترش فکر بسیجی در جامعه است

توطئه های دشمنان به دلیل گسترش فکر بسیجی در جامعه است
حجت الاسلام شاهرخی گفت: تکاپو و توطئه دشمنان به دلیل گسترش فکر بسیجی در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه رسیدگی به امور مساجد اظهار داشت: بسیج مولود فکر انقلاب اسلامی است و در گلزار انقلاب، بسیج روئیده شد و رشد کرد که ثمرات زیادی داشته است و امروز اقدام و فکر بسیجی در همه عرصه ها خود را نشان می دهد و این همه تکاپوی دشمنان به خاطر این است که فکر بسیجی را در همه جا می بینند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه خاستگاه بسیج مسجد است، افزود: مسجد با برنامه و فعال، انتهایش به نمازهای جمعه می رسد که با شکوه برگزار می گردد و باید برنامه های فرهنگی، محرومیت زدایی و سایر برنامه ها در مساجد همچنان ادامه داشته باشد و روز به روز با برنامه ریزی بتوان این برنامه ها را گسترش داد.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: لازم است که انتخاب هیات امنا با هماهنگی صورت گیرد و از نخبه های حوزه می توان در بخش های مختلف استفاده کرد که هم مسائل پژوهشی، اخلاقی و انقلابی گری مد نظر قرار دارد.

,

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: مباحث جهاد تبیین در بخش های مختلف در حال انجام است و امروز یکی از مهمترین و ضروری ترین اقدامات جامعه، جهاد تبیین است که با هدف روشنگری و آگاهی بخشی این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

,

وی افزود: در امور مساجد پیگیری های خوبی در حال انجام است و امیدواریم تحولی در مساجد صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه