اخبار داغ

ماجرای ادامه دار یک سد؛

بهانه های فعالان محیط زیست در خصوص سد تنگ سرخ تمامی دارد؟

بهانه های فعالان محیط زیست در خصوص سد تنگ سرخ تمامی دارد؟
فعالان به اصطلاح محیط زیستی کهگیلویه و بویراحمد هر بار با مطرح کردن مساله ای جدید سعی در به حاشیه راندن یکی از مطالبات هم مردم دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازصبح زاگرس شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج سال هاست با رنج بی آبی و ناپایداری آب شرب دست و پنجه نرم می کند به گونه ای که حتی در فصل بارش ها نیز شاهد قطعی آب در بسیاری از مناطق این شهر هستیم لذا این روز ها بیش از گذشته چشم انتظار ساخت سد تنگ سرخ برای تامین پایدار آب شرب، کشاورزی و صنعت است؛ سدی که می تواند آینده مناسبی را برای مرکز استان در حوزه آب ، کشاورزی، صنعت و گردشگری رقم بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اما در این میان برخی از افراد تحت عنوان فعال محیط زیستی در سال های اخیر اقدام به تحریک مردم شهرستان های بویراحمد و دنا برای مقابله با ساخت این سد کرده اند و بدون ارائه راهکار برای حل مشکل تامین آب شرب، کشاورزی و صنعتی این شهرستان ها به دنبال اهداف خود هستند.

,

این فعالان به اصطلاح محیط زیستی همواره بر روی مجوز سد تنگ سرخ مانور میدادند و ان را فاقد مجوزهای لازم از سوی سازمان محیط زیست اعلام می کردند در حالی که در برهه های مختلف این مساله از سوی مدیران مربوطه به صراحت اعلام شده بود که این سد مجوزهای لازم را دارد.

,

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کور روز گذشته به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه سد تنگ سرخ مجوز زیست محیطی دارد، اظهار داشت: دلیل تاخیر در صدور این مجوز بدون شک انجام برخی اقدامات توسط دستگاه مجری بوده که بعد از انجام اقدامات لازم، مجوز صادر شده است.

,

هر چند این خبر بارها از سوی مسئولان اعلام شده است اما این فعالان محیط زیستی هر بار با مطرح کردن مساله ای جدید سعی در به حاشیه راندن اصل موضوع دارند و با ایجاد شبهاتی که پاسخ های بدیهی دارد به دنبال جلوگیری از ساخت این سد و تامین پایدار آب مورد نیاز مناطق سردسیری استان به خصوص شهر یاسوج دارند.

,

البته ناگفته نماند که یکی از این فعالان به اصطلاح محیط زیستی این روزها با انتشار اخبار دروغ و جعلی و همصدایی با تروریست های کومله و رسانه های لندن نشین در حال پیاده کردن سناریویی است که شاید در قالبی جدید به او دیکته شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه