اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

بسیج نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه است/ رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا آرامش را از منطقه گرفته

بسیج نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه است/ رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا آرامش را از منطقه گرفته
آیت الله دری نجف آبادی گفت: بسیج نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه در راستای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد،با اشاره با فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت:سوره کوثر برای همه مسلمان کتاب زندگی است و نشانگر زنده بودن یک جریان طیبه است و توجه به این سوره قطعا همچون چراغ روشنی در فتنه ها و حوادث است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی با بیان اینکه تقوا پایه های جامعه را مستحکم می کند،گفت: تقوا جامعه را به سمت پیشرفت هدایت می کند و ایمان، امنیت و رفاه در سایه تقوا برقرار می شود و لذا همه رفتارهای یک جامعه باید بر پایه ایمان به خداوند و تقوا باشد. 

,

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه ملت ایران در حوادث اخیر با ولایتمداری و عقلانیت و تکیه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری سربلند بیرون آمدند و نشان دادند تحت تاثیر دروغ ها و نیرنگ های دشمنان در فضای مجازی قرار نمی گیرند.

,

وی تاکید کرد: ملت ایران با حماسه های مختلف سیلی های محکمی به دشمنان زدند و امروز همه باید نسبت به جنگ شناختی دشمنان هوشیار باشند و در زمین دشمنان بازی نکنند و با گرگ های جنایت کار همراه نشوند.

,

امام جمعه اراک تاکید کرد: ملت ایران سر بیعت خود با شهدا و آرمان های امام خمینی(ره) مستحکم‌ ایستاده و در امتحانات آینده با توکل بر خدا و ولایتمداری سربلند بیرون خواهد آمد.

,

وی با اشاره به بدعهدی طرفین غربی در برجام بیان کرد: طرفین برجام به تعهدات خود در برجام پایبند نبودند و تحت تاثیر دروغ های رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی قرار گرفتند و پشت صحنه همه بدعهدی ها در برجام اسرائیل است.

,

آیت الله دری نجف آبادی تلاش و همت جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی را یک ضرورت مهم خواند و افزود: روحیه بسیجی و جهادی رمز موفقیت ملت در مشکلات است و بسیجی رفتار کردن و بسیجی اندیشیدن باید در همه بخش های کشور نهادینه شود.

,

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا آرامش را از منطقه گرفته،گفت:آمریکائی ها بیش از 70 سال در منطقه برای غارت منابع و چپاول گری توطئه انگیزی می کنند و اخراج جبهه استکبار و حامیان صهیونیستی آنها از منطقه مطالبه به حق مسلمانان است.

,

امام جمعه اراک با اشاره به پنجم آذر سالروز تأسیس بسیج مستضعفین بیان کرد: هفته بسیج یادآور مجاهدت های نیروی مخلص و فداکار بسیج است و بسیج امروز کارآمد و توانمند است و فرهنگ بسیجی توأم با ولایتمداری و بصیرت است و با فرهنگ بسیجی دشمنان به اهداف شوم خود علیه ملت نخواهند رسید و لذا بسیج رمز موفقیت ملت ایران است.

,

وی تأکید کرد: بسیج نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه در راستای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور است.

,

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امام خمینی با دوراندیشی و تدبیر حکیمانه ای که داشتند فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند، گفت: امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج پیشرفت و حرکت کشور به سمت قله های بلند را مردم پایه کردند و فرهنگ بسیجی یعنی کار، تلاش، حضور در همه صحنه ها و غیرت و لذا امروز هر کس برای پیشرفت کشور تلاش کند بسیجی است.

,

وی مصرف گرایی و اسراف را بزرگترین معضل جامعه خواند و افزود: لازم است صرفه جویی در همه بخش های کشور حاکم شود و این نیازمند گفتمان سازی است.

,

امام جمعه اراک ادامه داد: مشکلات در سایه وحدت و هم افزایی حل می شود و نباید به بهانه برخی از مشکلات اصل نظام اسلامی را زیر سوال برد و باید نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار بود.

,

وی با تأکید بر اینکه امنیت استقلال، آزادی و حیات جامعه را تضمین می کند، گفت: نباید به چهره منافقین کوردل و تجزیه طلبان بخندیم و بازی در زمین دشمنان خیانت به آرمان های شهدا است و همه نسبت به نوجوانان و دهه هشتادی ها باید حساسیت داشته باشیم و برای تربیت صحیح آنها بکوشیم و البته نقش خانواده ها، معلمان و اساتید در این راستا بسیار مهم است.

,

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به هفتم آذر و روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز به برکت سلحشوری ها و ایثارگری های سربازان نیروی دریایی ارتش، جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بی چون و چرا در آب های منطقه خلیج فارس تبدیل شده است.

,

وی افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر حضور مقتدرانه در آب های منطقه نسبت به طراحی و ساخت تجهیزات نظامی مورد نیاز اقدامات شایسته ای انجام داده است.

,

امام جمعه اراک با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) گفت: سیره حضرت زینب(س) درس آزادگی، شجاعت، دفاع از ولایت و امامت، فداکاری در راه حق و حقیقت و صبر و استقامت است و این بانوی بزرگ اسلام افتخار بانوان و الگوی کامل زنان است.

,

وی با تأکید بر اینکه فضای مجازی ولنگار نیازمند مدیریت جهادی است، گفت: دشمنان انقلاب در بستر فضای مجازی علیه ملت ایران و ارزش های اسلامی توطئه می کنند و لذا امروز نیاز است علما، ائمه جمعه، مسئولان و همه ملت در برابر شیطان خبیث فضای مجازی و افراد پلیدی که برای این فضا خوراک تهیه می کنند هوشیار باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه