اخبار داغ

در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

بسیج مهمترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران است/ تقویت بسیج، لازمه تقویت امنیت ملی و اعتلای نظام است

بسیج مهمترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران است/ تقویت بسیج، لازمه تقویت امنیت ملی و اعتلای نظام است
ائمه جماعت سیستان وبلوچستان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفتند: بسیج برگرفته از مکتب اسلام است و اخلاص بسیجیان زبانزد خاص و عام است و ملت مسلمان ایران همیشه قدردان این فداکاری‌های بسیج و بسیجیان هستند.
[

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، ائمه جماعت سیستان وبلوچستان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به نام گذاری 5 آذر بعنوان روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 این روز را پرامی داشتند و بسیج را لامه تقویت امنیت ملی و اعتلای نظامی برشمردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,


 با تقویت و فراگیری بسیج می توان به دفاع از جنگ ترکیبی رفت

آیت الله مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در خطبه های این هفته نما  گفت: باید بسیج فراگیرتر و تقویت شود و در جهت تقویت مبانی فکری، اعتقادی تربیتی، آموزش های مهارتی تلاش کند تا بتوانند با آمادگی کامل در این دفاع ترکیبی حضور داشته باشد.
وی با اشاره به خطبه های هفته گذشته که در آستانه هفته بسیج بود، افزود: بسیج یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است و در این دورانی که دشمن جنگ ترکیبی شروع کرده باید آمادگی برای دفاع و مقاومت ترکیبی را داشته باشیم و یکی از ارکان در این جهت بسیج است که در عرصه های مختلف حضور دارد.
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اذعان کرد: بسیج از منظر اقتدار نظام اسلامی از آغاز حرکت و شروع بعد از پیروزی انقلاب و مقاومت مردم در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب روز به روز بر اقتدار ان افزوده شد و وضعیت کنونی و اقتدار کشور با سال های قبل انقلاب کاملا متفاوت است و دشمن را اذیت و وادار می کند تا همه توانش را جمع کند.
 
وی گفت: دشمنان نظام با راه انداختن جنگ‌های ترکیبی و بر هم زدن وحدت و مقاومت یکپارچه و جنگ‌های رسانه‌ای و تبلیغات گسترده سعی دارند مردم را تحت تاثیر قرار دهند که هوشیاری شهروندان خط بطانی بر توطئه آنهاست.
 
امام جمعه زاهدان افزود: دشمن برای براندازی اقتدار نظام اسلام دست به این اغتشاشات زده و افرادی که دست نشانده و فریب خورده خودشان هستند را برای براندازی نظام اجیر کرده، درحالیکه ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران و همچنین نیروی انتظامی و نظامی اجازه نخواهند داد دشمن به توطئه خود دست پیدا کند.
 
آیت الله محامی تاکید کرد: در اوضاع کنونی مسوولان باید بدون توجه به هیجانات با قوت به مسیر خود ادامه دهند و رسانه‌ها با بکارگیری همه ظرفیت‌ها به مقابله با همجمه‌های منفی و جنگ رسانه‌ای دشمنان بپردازند.
 
وی با تبریک ولادت حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب (س) اسوه صبر، ایثار و عفاف و حجاب بود و زنان و مردان امروز باید از استقامت آن حضرت درس بگیرند.

 بسیج مهمترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران است
 
حجت الاسلام موسی زارعی نژاد، امام جمعه موقت شهرستان کنارک در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه بسیج برگرفته از مکتب اسلام است و اخلاص بسیجیان زبانزد خاص و عام است گفت: بسیج و بسیجیان مهمترین مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
وی بسیج را تبلور اتحاد و خودباوری مسلمانان دانست و افزود : در حوادث مختلف خصوصا جنگ تحمیلی بسیج از نهادهایی بود که با روحیه شهادت طلبی‌ و ایثار، کشور را بیمه کرد.
 
با پایبندی به انجام واجبات موجبات تقرب خود به خداوند را فراهم کنیم

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش در خطبه های این هفته نماز گفت: تنها راه تقرب و نزدیکی به خداوند پرهیزگاری و پایبندی به فرضیات و دوری ازلغزشها و محرمات الهی است که ما باید در این راه با استقامت گام برداریم تا رستگار شویم.
 
وی افزود: ویژگی های زیادی در مورد بسیج گفته شده لذا بهترین تعبیر فرمایش امام (ره) که فرمودند: "بسیج لشکر مخلص خداست" که در مسیر پایبندی به فرمایش و رضای خداوند است و باید همیشه اخلاص و خدا محوری داشته باشد چرا که با ارتباط با خداوند از مسیرش خسته نخواهد شد و با اتکا به قدرت الهی موفق و ماندگار خواهند شد.

تمام دستاوردهای بسیج برای مردم بازخوانی شود
حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه گفت: بسیج در عرصه های مختلف حضور داشته و باید دستاوردها و کلیه فعالیت های بسیج و بسیجی مورد بازخوانی قرار بگیرد.
 
وی افزود: در فتنه اخیر نیاز و حضور بسیجیان در عرصه های مختلف انقلاب ضرورت بود و اکنون سعی دشمن این است که این عرصه را نشان کند و بسیج هم طبق فرموده قرآن بیان می کند که در برابر دشمن ضعف و سستی و سازشی نداریم و نخواهیم داشت.
 
این خطیب جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بین مردم اصفهان، اذعان کرد: امروز حالتی که در برابر دشمن داریم مسئله پیشرفت است در حقیقت دشمنان رکود و توقف را برای مردم ما خواهان هستند و هدف شان این است آنان را دچار یاس و ناامیدی کنند.
بسیج یادگار امام است
حجت الاسلام والمسلمین مجید پوراندخت امام جمعه زهک در خطبه های نماز بیان کرد: بسیج یادگار امام است وتفکر بسیج و بسیجیان  در این چندین سال ثابت کرده می‌شود در مقابل همه تحریم ، تهدید ها و توطئه ها می‌شود قدم های بلندی برداشت و پیشرفت کرد .
 
وی بیان کرد: در شرایط فعلی یکی از راهبردهای دشمنان دروغ و فریب است و اگر ما بتوانیم روایت واقعی و تولید محتوا داشته باشیم مکر دشمن را در فضای مجازی با شکست روبرو خواهیم کرد که در این زمینه لازم است جوانان آتش به اختیار به میدان بیایند.
 
 
انتهای پیام/ 

,
,  با تقویت و فراگیری بسیج می توان به دفاع از جنگ ترکیبی رفت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  بسیج مهمترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران است,
,
,
,
,
,
, با پایبندی به انجام واجبات موجبات تقرب خود به خداوند را فراهم کنیم,
,
,
,
,
,
, تمام دستاوردهای بسیج برای مردم بازخوانی شود,
,
,
,
,
,
, بسیج یادگار امام است,
,
,
,
,
,
,

 

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه