اخبار داغ

یک کارشناس سیاسی:

دشمن در سوریه سازی ایران اسلامی با شکست جدی مواجه شد

دشمن در سوریه سازی ایران اسلامی با شکست جدی مواجه شد
احمدی یقین گفت: حضور مردم در حماسه های چند هفته گذشته و خصوصا مراسم شهدا نشان از شکست راهبردی دشمن است و دشمن در سوریه سازی ایران اسلامی با شکست جدی مواجه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ احمدی یقین کارشناس برجسته سیاسی امروز در همایش طلاییه داران عفاف و حجاب و با حضور بسیجیان حوزه حضرت زهرا(س) اراک اظهار داشت: دین اسلام‌ کامل ترین دین است و امام ‌خمینی(ره) با انقلاب اسلامی دین اسلام‌ را احیا نمود و انقلاب اسلامی به بانوان‌ایرامی عزت و کرامت داد و هیچ دین و مذهبی به جز اسلام برای بانوان‌ اهمیت نداده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: ایران اسلامی به برکت تفکر انقلابی امروز قدرت دوم موشک جهان است و امروز دشمنان از این هراس دارند و قدرتمندی ایران را تحمل نمی کنند.

,

احمدی یقین ادامه داد: سرعت رشد علمی ایران پس از انقلاب به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده و امروز در سایر علوم و دانش های نوین حرف برای گفتن داریم.

,

وی با بیان اینکه دشمن از دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی عصبانی است،گفت:دشمنان بعد از اینکه در همه راهبردهای ۴۳ ساله با شکست جدی مواجه شده امروز به جنگ‌ترکیبی روی آورده است.

,

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه تجزیه ایران اسلامی مهمترین هدف دشمن در جنگ ترکیبی است،افزود: دشمنان از طرفی با هدف قرار دادن اقتصاد و معیشت مردم و از طرف دیگر با جنگ‌شناختی به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

,

وی ادامه داد: دشمن در حوادث اخیر به دنبال نا امنی ایران بود ولی به برکت هدایت ها و هوشمندی های مقام معظم‌رهبری و حضور و بصیرت مردم در صحنه شکست خورد و دشمن نتوانست مردم را در آشوب های خیابانی همراه خود کند و پروژه نا امنی ایران ‌را محقق کند.

,

استاد دانشگاه اضافه کرد: آمریکا با وجود هزینه های سنگین در منطقه برای غارت منابع با شکست جدی مواجه شد و به فضل الهی با تحقق جهاد تبیین در همه بخش ها توطئه جنگ شناختی دشمن با شکست جدی مواجه خواهد شد.

,

وی بیان کرد: تغییر باورها و تخریب ارزش های دینی و انقلابی از اهداف جنگ‌ شناختی است و دشمن به دنبال ادراک ‌سازی غلط و دروغ پردازی برای جوانان و نوجوانان است.

,

احمدی یقین تاکید کرد: حضور مردم در حماسه های چند هفته گذشته و خصوصا مراسم شهدا نشان از شکست راهبردی دشمن است و دشمن در سوریه سازی ایران اسلامی با شکست جدی مواجه شد.

,

وی به دستاوردهای یک ساله دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم‌ با تفکر انقلابی و جهادی اقدامات بزرگی شروع کرده که یکی از آنها جاده ابریشم است و این جاده می تواند ترانزیت کالایی در جهان ‌شود و قطعا آورده های زیادی برای ایران به همراه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه