اخبار داغ

امام‌جمعه قم:

مسئولان باتدبیر و امید آفرینی در عمل، مشکلات مردم را بر طرف کنند

مسئولان باتدبیر و امید آفرینی در عمل، مشکلات مردم را بر طرف کنند
امام‌جمعه قم گفت: واجب است مسئولان باتدبیر و امید آفرینی در عمل، مشکلات مردم را بر طرف کنند همچنین لازم است مسئولین از نیروهای کارآمد و توانا در حل مشکلات مردم استفاده کنند و نسبت به جابه‌جایی بانیان وضع موجود لحظه‌ای درنگ نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا  آیت‌الله سعیدی در خطبه نمازجمعه امروز قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: بسیج که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد مکتب  ایمان، اخلاص، و حضور به هنگام در میدان خطر و مقابله با دشمنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا  ,

وی افزود: بسیج در طول تاریخ همواره در خدمت انقلاب بوده و این مهم به‌خوبی در جنگ ۸ساله نمایان شد بعد از آن نیز در برهه‌های مختلف از سیل و زلزله تا سایر موارد در خدمت مردم و انقلاب بوده است.

,

سعیدی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر نیز بسیج در کنار نیروی پرافتخار و مقتدر انتظامی ایستادگی کرد، بیان داشت: بسیج از سرزنش هیچ سرزنش کننده‌ای نمی‌ترسد و همین روحیه سلحشوری بود که وقتی که آن طلبه فداکار برای حفظ جان مردم، نارنجک در دستش منفجر می‌شود فریاد می‌زند خدا را شکر به مردم آسیب نرسید.

,

وی افزود: این اغتشاشات حاصل تجربه و طراحی چهار دهه دشمنان اسلام، ایران و عصبانیت شدیدشان از عزت و عظمت ایران در منطقه و سطح بین‌المللی است.

,

امام‌جمعه قم با بیان این که دشمنی آنها با ایران و اسلام بی‌پرده و وقیحانه است، ابراز داشت: رسانه‌های دشمنان نظام نیز در مسیر سیاست‌های آن‌ها بنگاه‌های دروغ‌پراکنی خودشان را فعال کردند تا با تحریف واقعیت‌ها اهداف خودشان را عملی کنند.

,

وی تأکید کرد: نقش دشمن در اغتشاشات به معنای نادیده‌گرفتن و کمبودها، گرانی، بیکاری و مطالبات به حق مردم از مسئولان نیست و واجب است مسئولان باتدبیر و امید آفرینی در عمل، مشکلات مردم را بر طرف کنند همچنین لازم است مسئولین از نیروهای کارآمد و توانا در حل مشکلات مردم استفاده کنند و نسبت به جابه‌جایی بانیان وضع موجود لحظه‌ای درنگ نکنند.

,

سعیدی ابراز داشت: مردم در حوادث اخیر نشان دادند که زمان‌شناس هستند و در همه عرصه‌ها پیش‌گام هستند.

,

وی خاطرنشان کرد:  اما متأسفانه برخی از خواص آن‌گونه که باید در میدان حاضر و ظاهر نشدند و مردم گله‌مند هستند و انتظار دارند شخصیت‌های مؤثر جریان‌سازی کنند و همراه مردم باشند.


انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه