اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

مدیریت ‌میدانی اغتشاشات و بحران سازی ها در ایران، طراحی رژیم صهیونیستی است

مدیریت ‌میدانی اغتشاشات و بحران سازی ها در ایران، طراحی رژیم صهیونیستی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام گفت: اغتشاشات و بحران سازی ها در ایران، سناریو و برنامه از پیش تدوین شده رژیم صهیونیستی و همپیمانانش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال تضعیف ملت ما هستند، در هرجایی که ما پایبند به ارزش های دینی و احکام الهی باشیم دشمنان دنبال محکوم کردن ما بوده و نهایت تبلیغات خود را به کار خواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی با اشاره به حوادث اخیر جامعه و توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهت ایجاد اغتشاش و نا آرامی در ایران برای رسیدن به اهداف تجزیه طلبانه شان افزود: وجود ایران مقتدر و مستقل برای استکبار و دولت غاصب اسراییل پذیرفتنی نیست از این رو با طراحی سناریوها و برنامه ریزی های متعدد و دقیق، به دنبال ایجاد اغتشاش و نا آرامی در جامعه و تقابل مردم و نظام است که هیچ وقت و هیچ گاه راه به جایی نخواهند برد.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام تاکید کرد: امروز دشمنان دنبال تخریب اموال عمومی، ایجاد ناامنی در جامعه هستند و جوانان ما را می کشند و از این کار خوشحال می شوند، تلاش های زیادی برای ضربه زدن به انقلاب انجام داده اند به عنوان مثال برای فتنه سال ۸۸ انواع طراحی ها رو انجام دادند و امیدوار بودند نظام تغییر کند.

,

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان کرد: بعد از انجام نقشه های متعدد و طراحی های انجام شده دشمن به این‌نتیجه رسید که راه براندازی نظام وحدت بخشیدن به احزاب و گروه های مخالف نظام است که در این راه هم به جایی نرسیدند و تمام نقشه هایشان نقش برآب شد.

,

وی تاکید کرد: دشمن در فضای مجازی و حقیقی تبلیغات وسیعی به راه انداختند، و روز به روز به این‌حجم از تبلیغات اضافه کردند، به عنوان مثال در ایام کرونا تلاش کردند به درون خانواده ها نفوذ کنند و به مباحث مهمی چون عفت زدایی، غیرت زدایی، بی حیایی و بی تفاوتی نسبت به ارزش های دینی دامن زدند تا خانواده ها و جوانان را گمراه کنند.

,

امام جمعه ایلام با اشاره به حضور حماسی مردم در ۱۳ آبان ماه گفت: حضور آگاهانه وبصیر مردم ما در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه نشان داد خط مردم از اغتشاشگران جداست، این روز تیری در دل دشمنان شد و طرح کشته سازی آن ها جهت تحریک احساسات مردم به هدف نخورد و خنثی شد.

,

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه ، سکوت جامعه در برابر این جنایت ها همراهی با آنهاست و خشم الهی را به دنبال خواهد داشت، افزود: امروزه کم کاری و کوتاهی مسئولین همکاری با دشمنانی است که قرآن را به آتش کشیدند.

,

امام‌جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اقدام شجاعانه دولت در افزایش غنی سازی اورانیوم به ۶۰ درصد دربرابر فزون خواهی دشمنان عمل قابل تقدیری است.

,

وی تاکید کرد: دشمن این روحیه را دارد اگر ما را ضعیف ببیند هجمه ایجاد کند، ما اگر بخواهیم مذاکره کنیم باید از موضع قدرت و اقتدار پشت میز مذاکره حرفمان را بر آنها تحمیل کنیم.

,

امام جمعه ایلام با اشاره به هفته بسیج ضمن تبریک این هفته‌ گفت: خداوند افتخار بسیجی بودن را نصیب همه ی ما کرده و در این جایگاه برای اسلام و انقلاب اسلامی خدمتگزار باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه