اخبار داغ

آیت الله علماء در خطبه های نماز جمعه:

دشمن قصد منحرف کردن مطالبات مردم را دارد/ ضرورت تلاش دولت برای مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان

دشمن قصد منحرف کردن مطالبات مردم را دارد/ ضرورت تلاش دولت برای مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: جوانان آگاه باشند که دشمنان با استفاده از فضای مجازی تلاش می کنند مطالبات مردم را منحرف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه همگان به تقوای الهی و پرهیزگاری اظهار داشت: هیچ سرمایه ای بالاتر از تقوا نیست تقوا از اخلاق و خصوصیات انبیاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام در خصوص معجزه و طراوت قران پس از ۱۴۰۰ سال گفت: اگر ما حقیقت آیات قرآن را بفهمیم و درک کنیم و آن را در زندگی پیاده کنیم هرگز دچار خسران نمی شویم.

,

آیت الله علما در بخش دیگری از خطبه ها به پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت یک سال پس از گذشت انقلاب امام خمینی فرمودند باید همه ما بسیجی باشیم و فرمان بسیج ۲۰ میلیونی را صادر کرد.

,

وی با اشاره به اینکه بسیج مستضعفین با هوشیاری و اندیشه الهی امام خمینی(ره) تاسیس شد، اظهار داشت: بسیجیان نیز با رصد تحرکات دشمن اجازه نخواهند داد آمریکا و همدستانش به اهداف شوم خود برسند و این اغتشاشات هم به پایان خواهد رسید.

,

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: جوانان آگاه باشند که دشمنان با استفاده از فضای مجازی تلاش می کنند مطالبات مردم را منحرف کنند، اما مسئولان هم باید تلاش کنند سه رکن اصلی زندگی از جمله کار، ازدواج و مسکن جوانان را تامین کنند.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: این افراد کف خیابان بچه های خودمان هستند اما فریب خورده اند و تحت شبکه های دروغین دشمن قرار گرفته اند.

,

آیت الله علما در ادامه به هفتم آذرماه روز ملی نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: امام خمینی به مناسبت رشادت‌ها و دلاورمردی های نیروی دریایی ارتش در دفاع از جزایر بنادر، سواحل و دریاهای کشور به ویژه در دفاع از آبادان خرمشهر و خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی و در نطفه خفه کردن نیروی دریایی دشمن بعثی عراق این روز را روز نیروی دریایی ارتش نامگذاری کرد.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش به ۹ آذر اشاره کرد و تصریح کرد: این روز که ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار نامگذاری شده چرا که حضرت زینب از دین اسلام پرستاری کرد.

,

خطیب جمعه کرمانشاه به جایگاه حضرت زینب در قیام عاشورا اشاره کرد و افزود: امروز اربعین و اجتماعات سیدالشهدا مدیون سخنان تبیینی ایشان است.

,

وی در ادامه یاد آیت الله سید حسن مدرس را گرامیداشت و گفت: دهم آذر ماه روز مجلس نامگذاری شده است.

,

آیت الله علما در ادامه به سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با مردم اصفهان اشاره کرد و گفت: اصفهان شهر هنر، ایمان، علم و جهاد است. و اصفهانی‌ها بر گردن انقلاب حق زیادی دارند طوری که در یک روز در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ جوان را تقدیم انقلاب کردند.

,

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: مقام معظم رهبری در این دیدار مسئولان را به رفع مشکلات مشکلات اقتصادی مردم امر کردند.

,

وی خطاب به دانشگاهیان گفت: این صحنه گردان‌های اغتشاشات بیش از ۳۰۰ سال است که می‌گویند در ایران دموکراسی، آزادی و مردم‌سالاری نیست، در حالیکه در عمر ۴۳ ساله انقلاب، چهل رای گیری انجام شده است که این نشان دهنده مردم‌سالاری است.

,

آیت الله علما با اشاره به طراحی نقشه های دشمن در اعتصاب بازاریان گفت: هدف دشمن متزلزل کردن اقتدار نظام است. و همچنین می‌خواهد در بین نسل جوانان ناامیدی ایجاد کند.

,

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی و علمی کشور گفت: دشمن نمی‌خواهد پیشرفت ایران اسلامی را ببینید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه