اخبار داغ

ستاره‌های خط حمله تیم ملی چه گفتند؟!

آزمون: کار ما هنوز تمام نشده/ طارمی: برای پیروزی مقابل آمریکا به حمایت نیاز داریم

آزمون: کار ما هنوز تمام نشده/ طارمی: برای پیروزی مقابل آمریکا به حمایت نیاز داریم
ستاره‌های خط حمله تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری مقابل ولز صحبت کردند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر؛ سردار آزمون و مهدی طارمی، ستاره‌های خط حمله تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری ۲ بر صفر امروز مقابل ولز به اظهارنظر پرداختند.

آزمون: کارمان در جام جهانی هنوز تمام نشده است

سردار آزمون پس از برتری در بازی امروز اظهار داشت: خدا را شکر ۳ امتیاز بازی را از آن خود کردیم، اما کارمان هنوز تمام نشده است. باید منتظر باشیم و ببینیم نتیجه بازی آمریکا - انگلیس چه خواهد شد. بعد از آن در بازی با آمریکا به ۳ امتیاز نیاز داریم.

وی درباره لیگ فوتبال ترکیه هم عنوان داشت:  ترک‌ها را خیلی دوست دارم و زنده باد ترک‌ها. فنرباغچه را خیلی دوست دارم، اما در حال حاضر تمرکزم روی بایرلورکوزن است. یک بار مقابل فنرباغچه گلزنی کردم که باعث دلخوری هواداران این تیم شد.

طارمی: برای شکست آمریکا به حمایت مردم نیاز داریم

مهدی طارمی نیز پس از برتری در بازی امروز اظهار داشت: از همه تشکر می‌کنم، فکر می‌کنم بازی خوبی بود. ما پیروز میدان شدیم و از این موضوع بسیار خوشحالم. از همه هواداران ممنونم، آنها به ما خیلی می‌توانند کمک کنند.

وی همچنین عنوان داشت: برای بازی مقابل آمریکا حمایت کنند چون به آنها نیاز داریم و مثل همیشه به ما نیاز دارند. در درجه اول به حمایت مردم نیاز داریم تا پیروز شویم و به رویایمان برای حضور در مرحله حذفی برسیم.

 

,
,
,
,
,
,
,
,
, طارمی: برای شکست آمریکا به حمایت مردم نیاز داریم,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه