اخبار داغ

تکواندو ارتش های جهان| ایران قهرمان بلامنازع؛ جام در خانه ماند

تکواندو ارتش های جهان| ایران قهرمان بلامنازع؛ جام در خانه ماند
در پایان بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو ارتش های جهان تیم ملی ایران با ۸ مدال طلا، نقره و برنز به عنوان قهرمانی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره  از رقابت ها با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۱۲ کشور به میزبانی ایران و در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران به مدت 3 روز در حال برگزاری است.

تیم‌ ملی تکواندو نیروهای مسلح ایران در مجموع با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بالاتر از تیم‌ مدعی روسیه به عنوان قهرمانی رسید. روسیه با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز  و برزیل یک طلا، یک نقره و یک برنز دوم و سوم شدند.

در روز دوم این رویداد در گروه آقایان، (امروز جمعه- چهارم آذر ماه) رقابت‌های اوزان زوج برگزار شد که باربد جباری در وزن 58- کیلوگرم برابر «شامیل ماگمدوف» حریف قدرتمند روسیه ای قرار گرفت و به برتری رسید اما برابر «پائولو ریکاردو سوزا» از برزیل نتیجه را ۲ بر یک واگذار و به نشان برنز بسنده کرد.

در وزن 68- کیلوگرم، محمدمهدی عمادی با پشت سر گذاشتن حریفان و پیروزی برابر "ویاچسلاو مینین" از روسیه در فینال به نشان ارزشمند طلا رسید. محمدحسین یزدانی در وزن 80- کیلوگرم دور نخست با قرعه استراحت مواجه شد و سپس در اولین دیدار مقابل  «مظهر عباس» از پاکستان به برتری رسید. او در فینال مقابل «ماکسیم خراماتسوف» حریف سرشناس کشور روسیه قرار گرفت و با واگذاری نتیجه به نشان نقره‌ای دست یافت.

علی نجفی آخرین نماینده ایران در وزن 87+ کیلوگرم، دور نخست به مصاف «بایرژان خاسنوف» قزاقستانی رفت و پیروز شد سپس در فینال و در پیکار با  «ولادیسلاو لارین» از روسیه رو به رو شد و با واگذاری نتیجه برابر  قهرمان المپیک توکیو به نشان نقره بسنده کرد.

پیشتر در روز اول مسابقات ابوالفضل زندی در وزن 54- کیلوگرم (برنز)، امیرحسین محمدخانلو در وزن 63- کیلوگرم (طلا)، امیرمحمدبخشی در وزن 74- کیلوگرم (طلا) و مهدی عابدینی در وزن 87- کیلوگرم (طلا) کسب کردند.

همچنین تیم ملی پومسه ایران نیز توانست عنوان قهرمانی این رویداد را بالاتر از پاکستان و نپال تصاحب کند.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی نظامیان جهان در بخش بانوان نیز در پومسه و کیوروگی فردا شنبه ۵ آذر به مدت یک روز در سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی پیگیری خواهد شد.

گفتنی است محمدرضا زوار سرمربی تیم ملی نیروهای مسلح در گروه آقایان است، جواد فریدونی، جواد محمدی، احمد پور غلامحسین، بهرام ده خواری و مسعود کاظمی پور به عنوان مربی وی را همراهی می کنند. همچنین علی اشرف قنبری مدیر فنی و امیرعلی رستمی سرپرست تیم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه