اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان:

طرح شهید "بهنام محمدی" در ۲۰۶ مدرسه لرستان اجرا می‌شود

طرح شهید "بهنام محمدی" در ۲۰۶ مدرسه لرستان اجرا می‌شود
مسعودی‌زاده گفت: طرح شهید بهنام محمدی در ۲۰۶ مدرسه استان لرستان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مسعودی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: برکات حضور مربیان در مدارس و موثر بودن طرح های تربیتی شهید بهنام محمدی، عزیزالهی و شهید فهمیده بر جامعه تربیتی عیان شده خصوصا با توجه به اغتشاشات اخیر، حضور مربیان طرح های تربیتی در مدارس از اهم و ضروریات کار فرهنگی تبلیغی و نمودی از جهادتبیین در مدارس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در راستای اجرای طرح شهید بهنام محمدی، همایش توجیهی مدیران ۲۰۶ مدرسه برگزار می شود و معاونین پرورشی مدارس به عنوان سرشبکه های مربیان طرح های تربیتی بهنام محمدی در مدارس جهت تعامل، همفکری، هماهنگی و انسجام کار و دوری از پراکندگی و آشفتگی در راستای ارتباط سازنده تر و موثر در کنار معاونین پرورشی با برنامه ریزی و مشارکت یکدیگر به فعالیت های خود ادامه دهند.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان تصریح کرد: پیگیری هایی در دستور کار قرار دارد تا زنگی را در مدارس برای فعالیت مربیان طرح شهید فهمیده و عزیزالهی مد نظر قرار گیرد.

,

مسعودی زاده عنوان کرد: همچنین طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان به عنوان رئیس ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان لرستان منصوب شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه