اخبار داغ

نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس:

بسیچ نیروی حاضر در همه صحنه‌ها است/ لازمه رفع محرومیت و توسعه و پیشرفت استفاده از ظرفیت بسیج

بسیچ نیروی حاضر در همه صحنه‌ها است/ لازمه رفع محرومیت و توسعه و پیشرفت استفاده از ظرفیت بسیج
نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج این نیروی ارزشی را حاضر و آماده در همه عرصه ها و صحنه ها عنوان و لازمه توسعه و پیشرفت را استفاده از ظرفیت بسیج برشمردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با عصرهامون ضمن گرامی داشت هفته بسیج این هفته را به بسیج مردان تبریک و گفت: بسیج را می توان نیروی حاضر در همه صحنه ها و عرصه ها بیان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

 
وی نقش بسیج را در عرصه جهاد آبرسانی ، مدرسه سازی و محرومیت زدایی پر رنگ عنوان کرد و تصریح کرد: لازمه رفع محرومیت و توسعه و پیشرفت استفاده از ظرفیت بسیج است.
 
هفته بسیج فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روح بسیجی در بین آحاد ملت
 
حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد : بهترین تعریف از بسیج کلام امام خمینی است که فرمودند "بسیج، میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند".
 
وی افزود: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روح بسیجی در بین آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است. 
 
شهریاری تصریح کرد: این هفته را به محضر دلاور مردان و شیر زنان غیور و جان برکف بسیجی و پاسداران غیرتمند جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه