اخبار داغ

طعمی به شیرینی عسل؛

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی قطر/ از همت جوانان ایرانی تا حسرت معاندین نظام

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی قطر/ از همت جوانان ایرانی تا حسرت معاندین نظام
خوشبختانه روز گذشته در دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با ولز شاهد تماشای یک بازی جانانه توسط بازیکنان غیور ایرانی بودیم که در آخر هم مزد کار خود را دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، امسال جام جهانی فوتبال برای ایران قدری متفاوت تر بود؛ روزهایی که درست در آستانه آغاز این رقابت‌ها شاهد آشوب آفرینی هایی در کشور بودیم که بخشی از سناریوی دشمنان داخلی و خارجی برای عدم انتفاع جمهوری اسلامی ایران از برگزاری این رقابت‌ها محسوب شد و در ادامه هم شاهد مایوس سازی و ارائه تحلیل های پیش گویانه مبنی بر شکست سنگین تیم ملی فوتبال ایران بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

انتشار اخباری منفی حتی پیش از انجام نخستین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان اثراتی بسیار منفی بر روی بازیکنان تیم ایران داشت که منجر به کسب امتیازی بسیار ضعیف در برابر انگلیس شد که هرچند تاثر ملت ایران را به دنبال داشت اما به دست مایه ای برای معاندین نظام تبدیل شد با این حال به لطف خداوند و غیرت بازیکنان تیم ملی فوتبال، روز گذشته در دیداری نفس گیر و جانانه جمهوری اسلامی ایران توانست با اقتدار تیم ولز را در هم بکوبد تا زهر چشمی برای رقیب آمریکایی خود باشد.

,

پیروزی شیرینی تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با کشور ولز که در زمره کشورهای مطرح از نظر بازیگردانی در فوتبال قرار دارد دل مردم را شاد کرد و مردم را به خیابان ها کشاند گویا در این شرایط تلاش کور معاندین برای تفرقه افکنی، پیروزی شیرین دیروز آبی بر آتش توطئه ها بود که امیدواریم  طی روزهای آینده به ویژه در دیدار با رقیب آمریکایی نیز با از پیش رو برداشتن آن، جان تازه ای به کالبد ملت دمیده شود.

,

, ,

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران تیری به قلب منافقین و معاندین نظام بود

, پیروزی تیم ملی فوتبال ایران تیری به قلب منافقین و معاندین نظام بود, پیروزی تیم ملی فوتبال ایران تیری به قلب منافقین و معاندین نظام بود,

رحمت الله نوروزی نیز در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: به یاری خداوند روز گذشته در جام جهانی قطر، طی دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کشور ولز، بار دیگر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در برابر چشمان مردم اقصی نقاط دنیا به اهتزار درآمد.

,

وی با تبریک این شیرینی به ملت ایران، افزود: بنا به آیه و مکروا مکر الله والله خیر الماکرین پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران تیری به قلب منافقین، سلطنت طلبان، معاندین و همه گروه های ضد انقلاب بود که برای ایجاد مشکل در کشور نقشه می کشیدند.

,

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابتهای جام جهانی قطر سبب خشنودی، همبستگی، انسجام ملی، وحدت و رفع توطئه های دشمنان خواهد شد.

,

, ,

جریان های معاند، دلسوز بازیکنان و هواداران تیم ملی فوتبال ایران نیستند/ وظیفه همه حمایت از بازیکنان تیم ملی فوتبال است

, جریان های معاند، دلسوز بازیکنان و هواداران تیم ملی فوتبال ایران نیستند/ وظیفه همه حمایت از بازیکنان تیم ملی فوتبال است, جریان های معاند، دلسوز بازیکنان و هواداران تیم ملی فوتبال ایران نیستند/ وظیفه همه حمایت از بازیکنان تیم ملی فوتبال است,

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: اگرچه مواقعی در کشور اختلاف نظر و دیدگاه وجود داشته اما طی برنامه هایی که تیم ملی در محافل  و مجامع بین‌المللی حضور می یابد بازیکنان تیم ملی با هر دیدگاه و نگاهی تنها به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

,

وی افزود: همه افراد با تمام سلیقه ها و دیدگاه های سیاسی وظیفه دارند از تیم ملی حمایت کنند زیرا این تیم نماینده جمهوری اسلامی ایران است و کسی حق ندارد به دلیل اختلافات سیاسی و نگاه های متفاوت خود بخواهد آن را تضعیف کند بلکه همه موظف هستند در راستای تقویت تیم کمک‌، همراهی و تلاش کنند.

,

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحثی که توسط دشمنان انجام می شود تلاش های مذبوحانه ای است که در راستای همان تلاش هایی که به منظور حذف تیم ملی فوتبال ایران از حضور در رقابتهای جام جهانی قطر، انجام می شد.

,

به گفته قادری جریان های معاند، نه دلسوز بازیکنان و نه هواداران تیم ملی فوتبال ایران هستند بلکه هدف آنها ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است هرچند که تلاش کردند تیم ملی فوتبال کشور ما را از گردونه رقابتهای بین المللی حذف کنند اما تلاش های آنها به جایی نرسید.

,

, ,

تلاش دشمن برای تضعیف وحدت تیم ملی فوتبال ایران

, تلاش دشمن برای تضعیف وحدت تیم ملی فوتبال ایران, تلاش دشمن برای تضعیف وحدت تیم ملی فوتبال ایران,

وی افزود: اکنون هم دشمنان وانمود می کنند در حمایت از تیم ملی اختلاف نظر و دیدگاه وجود دارد و سعی می کنند از اختلاف نگاه سیاسی در کشور روزنه ای برای تضعیف تیم ملی و وحدت و انسجامی که برای حمایت از بازیکنان تیم ملی موجود است، بیابند.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان، دلسوز مملکت ما نیستند بلکه همه برنامه ریزی های آنها در راستای ایجاد تفرقه، اختلاف و تشتت بین مردم است.

,

قادری تصریح کرد: دشمنان هرچند گسل و روزنه ای را پیدا کنند و بتوانند  از آن در راستای تضعیف اتحاد و انسجام مردم و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی استفاده کنند از این اختلافها سو استفاده خواهند کرد برهمین مبنا گوش مردم و بازیکنان نباید به چنین حرف هایی بدهکار باشد بلکه به این مباحث بی توجه باشند و همچون گذشته از تیم ملی فوتبال ایران حمایت کنند.

,

همه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تحت پرچم کشور بازی می کنند

, همه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تحت پرچم کشور بازی می کنند, همه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تحت پرچم کشور بازی می کنند,

وی افزود: این مسائل حاشیه ای که وجود داشته و نگاه های متفاوتی که برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نسبت به مسائل سیاسی دارند نباید در مسائل ورزشی دخالت داده شود بلکه در شرایط فعلی بازیکنانی که در قطر حضور یافتند با هر دیدگاه و نگاه سیاسی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران و تحت پرچم ایران بازی می کنند.

,

قادری خاطرنشان کرد: وظیفه همه حمایت از بازیکنان تیم ملی فوتبال است برهمین مبنا باید اختلاف نظر و تفاوت دیدگاه های این بازیکنان را کنار بگذارند و تمام تلاششان این باشد که به بهترین شکل از تیم ملی فوتبال ایران حمایت کنند.

,

, ,

تیم ملی نماد غرور ملی است

, تیم ملی نماد غرور ملی است, تیم ملی نماد غرور ملی است,

علی  رضایی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: تیم ملی فوتبال مورد اعتماد همه و نماد کشور ایران است هرچند که در بازی نخست خود در رقابت های جام جهانی قطر مردم دوست داشتند نتیجه بهتری کسب می کرد اما باید واقعیت را پذیرفت.

,

وی افزود: انگلیس به عنوان‌ رقیب ایران در بازی قبلی رقابتهای جام جهانی قطر تیمی قوی بود که از نظر تاکتیک هم ۷۰ درصد توپ و زمین را در اختیار قرار داشت اما آسیب دیدگی دروازه بان، سبب وارد شدن شوکی به بازیکنان شد.

,

رضایی با تاکید بر ضرورت داشتن وحدت  میان بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: در بازی قبلی تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص بود که بازیکنان تمرین کرده اند اما انگیزه کافی را در میدان نداشتند یا شاید پس از خوردن چند گل شیرازه تیم از هم پاشیده شد.

,

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تیم ملی نماد غرور ملی است برهمین اساس مردم دوست داشتند با نتیجه بهتری در نخستین دیدار ما در رقابتهای جام جهانی قطر، بازی را به حریف واگذار می کرد‌یم.

,

رضایی مهدی طارمی را بازیکنی خوب و الگو خواند و تصریح کرد: به عنوان نماینده و خدمت گذار مردم به همه افرادی که در کشور به ارزش‌های نظام احترام می کنند و موجب افتخار آفرینی می شوند احترام می کنیم.

,

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در حد توان در بازی قبلی تلاش کردند اما شرایط مهیا نشد.

,

رضایی با آرزوی موفقیت برای بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، خاطرنشان کرد: امیدواریم بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در دیدار های بعدی مسابقات جام جهانی قطر بتوانند دل مردم را شاد کنند.

,

به گزارش مرصادنیوز، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران همواره ثابت کرده اند هرجا که غیرت کنند  نتیجه رقابت‌ها را به نفع خود رقم زده اند و روز گذشته هم با نمایش یک بازی غیرتی سبب شادی دل مردم شدند که امیدواریم مردم این شادی ها را در روزهای پیش رو نیز مجددا تجربه کنند و شاهد صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به دور بعدی این رقابت‌ها باشیم.

, مرصادنیوز,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه