اخبار داغ

معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان خبر داد؛

چتر حمایت امداد برسر بیش از ۱۴ هزار دانش آموز زاهدانی/ از بورسیه رایگان موسسات آموزشی تا اشتغال در ادارات

چتر حمایت امداد برسر بیش از ۱۴ هزار دانش آموز زاهدانی/ از بورسیه رایگان موسسات آموزشی تا اشتغال در ادارات
محمد علی حسینی گفت: تعداد ۱۴ هزار و ۴۹ نفر دانش آموز زاهدانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان بلوچستان هستند که این دانش آموزان از خدمات آموزشی، مشاوره و کمک هزینه تحصیلی بهره مند می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی حسینی، معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: تعداد ۱۴ هزار و ۴۹ نفر دانش آموز زاهدانی تحت پوشش کمیته امداد هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ع, صرهامون ,

وی با اشاره به برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای این دانش آموزان افزود: بورسیه رایگان موسسات آموزشی قلم چی، آلاء و تام لند برای آمادگی کنکور، بهره مندی از کلاس های تقویتی دروس و مشاوره تحصیلی و برنامه های دینی در کانون دائم امام علی (ع) زاهدان است.

حسینی تشریح کرد: بهره مندی از کارگاه های آموزشی کسب و کار در محل پارک علم و فناوری و آشنایی با استارتاپ های جدید و روز دنیا، بهره مندی از اردوهای زیارتی و تفریحی، استفاده از اردوهای آموزشی موسسه نور، گروه های تخصصی و جهادی و خدمات تحصیلی، بهره مندی از پانسیون های مطالعاتی و پرداخت کمک هزینه های تحصیلی و توزیع لوازم التحریر از سری برنامه ها و اقدامات کمیته امداد سیستان و بلوچستان است.

معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان با اشاره به طرح نماد ادامه داد: احصاء و شناسایی افراد بازمانده از تحصیل از طریق سازمان آموزش و پرورش انجام و سپس از طریق کمیته امداد استان پیگیری می‌ شود و پس از بازدید از خانواده‌ها، مساعدت و کمک و در صورت نیاز به صورت سه ماهه و 6 ماهه، تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند و در صورت آسیب ‌دار بودن به کلینیک مشاوره ارجاع خواهند شد.

وی گفت: دانش‌آموزان از همان بدو ورود به مدرسه از طریق کمیته امداد استان حمایت می‌شوند، کمک هزینه تحصیلی، توزیع بسته‌های لوازم التحریر و برای دانش‌آموزان در آستانه کنکور بورسیه رایگان کانون قلم چی و استفاده از موسسه آموزشی نور زیر نظر گروه‌های تخصصی در مشهد مقدس که این حمایت تا زمان فارغ التحصیل شدن از مدرسه ادامه دارد.

حسینی تصریح کرد: بعد از این مرحله، تجلیل از نخبه‌های کنکور و ادامه ‌دار بودن کمک هزینه تحصیلی دانشجویی تا زمان فارغ التحصیل شدن از دانشگاه و استفاده از وام‌های دانشجویی حتی حمایت کمیته امداد استان برای بعد از فارغ التحصیلی همچون کمک هزینه جهت شرکت در آزمون‌های استخدامی و شرکت در دوره‌های کارآفرینی تا زمان استخدام و شاغل شدن از این خدمات استفاده خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در 6 ماهه اول سال خاطر نشان کرد: بهره‌ مندی کلیه دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم زاهدان از کانون قلم چی، بهره‌مندی از موسسه آموزشی نور، پرداخت کمک هزینه مصاحبه برای دانش‌آموزان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان، پرداخت کمک هزینه آزمون استخدامی برای فارغ التحصیلان و برگزاری اردوهای آموزشی از سری اقدامات این ارگان بوده است.

حسینی گفت: ثبت نام فارغ التحصیلان دانشگاه در کاریابی حوزه اشتغال جهت معرفی به سایر ادارات و دستگاه‌ها نیز از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه