اخبار داغ

رئیس سازمان خصوصی‌سازی:

امسال در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می‌شود

امسال در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می‌شود
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای‌عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می‌شود که پیش‌بینی می‌شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره آزادسازی سهام وثیقه خودروسازان گفت: در شورای‌عالی اصل 44 در ماه گذشته با دستوری که از سوی رئیس‌جمهور ابلاغ شد، شرکتهایی که در لیست واگذاری هستند باید سهام آنها آزاد شود و ظرف یک ماه باید این کار انجام شود و اگر این کار صورت نگیرد این اجازه به وزارت اقتصاد داده شده است که از محل سایر سهام در لیست واگذاری آنها جایگزین شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
قربان‌زاده درباره واریز سود شرکت‌های غیربورسی هم اظهار کرد: این سود بعد از افزایش سرمایه‌ای که شرکت‌های غیربورسی می‌دهند به حساب سهامداران واریز می‌شود.
,
 
,
معاون وزیر اقتصاد افزود: طبق موضوع بند 5 مصوبه شورای‌عالی بورس، افزایش سرمایه این شرکت‌ها در کارگروه سهام عدالت قرار دارد و در این کارگروه شرکت به شرکت مستقلاً مطرح می‌شود و افزایش سرمایه آنها به تصویب می‌رسد از محل سود کم می‌شود و مابقی واریز می‌شود.  با توجه به اینکه سود امسال هم در حال جمع‌آوری است با آن ترکیب خواهد شد و با سود سهام عدالت پرداخت می‌شود.
,
 
,
قربان‌زاده درباره سهام عدالت هم ابراز کرد: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای‌عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می‌شود که پیش‌بینی می‌شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه