اخبار داغ

وزیر بهداشت:

بسیج، شجره طیبه الهی و سرمایه لایزال و گرانسنگ میهن اسلامی است

بسیج، شجره طیبه الهی و سرمایه لایزال و گرانسنگ میهن اسلامی است
وزیر بهداشت با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج گفت:بسیج، شجره طیبه الهی و سرمایه لایزال و گرانسنگ میهن اسلامی است. بسیج، مظهر عزت و سربلندی ملی و جلوه‌گاه صفا، اخلاص، بصیرت و مجاهدت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در متن پیام بهرام عین اللهی به مناسبت هفته بسیج آمده است:« هفته بسیج را به ملت بزرگ و خداجوی ایران به ویژه بسیجیان بصیر و دریادل و رویش‌های نو به نو و امید آفرین بسیجی که همچون نسل قبل از خویش، فرزندان عزیز امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی‌اند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. بسیج در بیش از چهار دهه گذشته به عنوان یکی از مهمترین نیروهای درون‌زای کشور در روند تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی، ایفاگر نقش‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز بوده و توانسته است پیشرفت و اعتلای انقلاب و نظام اسلامی را در همراهی با سایر نیروهای انقلاب رقم زند.

بسیج، شجره طیبه الهی و سرمایه لایزال و گرانسنگ میهن اسلامی است. بسیج، مظهر عزت و سربلندی ملی و جلوه‌گاه صفا، اخلاص، بصیرت و مجاهدت است. در دفاع از یکپارچگی کشور و آرمان و استقلال و عزتمندی آن، در فعالیت‌های پیشرو علمی و فناوری‌های نوپدید، در رویکردهای دینی و ارزشی و در ایجاد فضای معنوی، همه جا نام بسیج می‌درخشد و حضور بسیج جلوه می‌کند. ایران اسلامی مرهون خلوص و فداکاری جوانان برومند بسیجی، این درس آموختگان مکتب انسان ساز عاشورا و و پویندگان راه حقیقت سامان کربلاست.

بسیجیان حق طلب با همت‌های بلند و اراده‌های استوار خویش در پرتو خردمندی و درست‌اندیشی و با اعتماد و توکل به خداوند قادر متعال توانسته‌اند و می‌توانند در همه مسائل عمومی کشور و ملت، اثربخش و راهگشا باشند. اینک‌ در هفته‌ای که به نام بلند بسیج متبرک است، ایمان، عزم و احساس مسئولیت را که پایه‌ اصلی توانایی‌ها و گره‌گشایی‌های این نیروی مردمی است، قدر می شناسیم و بر آنیم تا با شکر الهی و مراقبت دائمی، این ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران را فزونی بخشیم. به روح تابناک حضرت امام راحل و ارواح مطهر شهیدان ‌همیشه جاوید بسیج مستضعفین درود می‌فرستیم و توفیق، عزت و سرافرازی روزافزون بسیجیان فداکار و با اخلاص را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستاریم.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه