اخبار داغ

در این مسابقه آمادگی خودمان برای بازیهای آسیایی را محک می‌زنیم

زارعی: شناخت نسبی از حریفانم در روئینگ قهرمانی آسیا دارم

زارعی: شناخت نسبی از حریفانم در روئینگ قهرمانی آسیا دارم
بانوی ملی‌پوش روئینگ کشورمان گفت: از آنجایی که رقیبان اصلی ما در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند، این رقابت می‌تواند محک خیلی خوبی برای بازیهای آسیایی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی قایقرانی، کیمیا زارعی بانوی ملی‌پوش روئینگ کشورمان در رابطه با تمریناتی که برای شرکت در این مسابقه پشت سر گذاشتند توضیح داد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیای سال گذشته که نتوانستیم در آن شرکت کنیم، تقریبا یک سال است که در اردو هستیم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌ایم چون در این مدت مسابقات کاپ آسیا هم برگزار شد و برای شرکت در این مسابقه هم آماده شدیم و تا الان به آمادگی خیلی خوبی رسیدیم و انشاالله که بتوانیم نتیجه‌ی زحماتمان را با مدال‌های خوش‌رنگ بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی در خصوص موادی که در آن‌ها رقابت خواهد کرد بیان کرد: من در دو قایق دونفره سبک‌وزن و چهارنفره سبک‌وزن مسابقه خواهم داد. در قایق دونفره کشورهای چین و کره رقیب‌های اصلی ما هستند و در قایق چهارنفره هم ازبکستان و تایلند مدعی سکو هستند.

,
,


زارعی ادامه داد: شناخت نسبی از حریفان دارم و با بعضی از آن‌ها در مسابقات قبلی رقابت کرده‌ام، باید ببینیم که هر نفر چگونه خودش را برای این مسابقه آماده کرده و چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

,
,


وی در مورد مسابقات پیش‌روی تیم ملی روئینگ کشورمان اظهار کرد: بعد از این قهرمانی آسیا، برای بازیهای آسیایی که هدف اصلی ما است آماده خواهیم شد. از آنجایی که رقیبان اصلی ما در این مسابقه حضور دارند، این رقابت می‌تواند محک خیلی خوبی برای ما باشد. امیدوارم که با کسب یک نتیجه خوب در این مسابقه، به سراغ بازیهای آسیایی برویم.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه