اخبار داغ

انجمن کلیمیان تهران در بیانیه‌ای؛

دشمنان نظام در توهم ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی هستند

دشمنان نظام در توهم ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی هستند
هیات مدیره انجمن کلیمیان تهران با صدور بیانیه مواضع خود نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر کشور را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هیات مدیره انجمن کلیمیان تهران با صدور بیانیه مواضع خود نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر کشور را تشریح کرد.

مشروح بیانیه به این شرح است: «ضمن محکوم کردن ناآرامی‌های اخیر کشور که منجر به جان باختن و آسیب دیدن چندین نفر از هم‌میهنان‌مان و همچنین خسارات مالی فراوانی به کشور شد، اعلام می‌کنیم که جامعه کلیمیان ایران همواره در پیروی و تبعیت از مقام معظم رهبری همچون دیگر هموطنان‌مان در صف مقدم مقابله با مخلان نظم و امنیت قرار گرفته است و اعلام می‌داریم که دشمنان نظام با هدف قرار دادن وحدت مردم در توهم ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی هستند.

در روزهای گذشته اتفاقات و حوادث ناگواری در کشور عزیزمان به وقوع پیوست که قلب همه دوستداران و وفاداران به ایران و نظام مقدس اسلامی را به درد آورد.

انجمن کلیمیان تهران ضمن ابراز تسلیت به همه بازماندگان جانباختگان ناآرامی‌ها، از تمامی هم‌میهنان عزیز درخواست دارد که در پی باز شدن فضای گفت‌وگو از طرف مسوولان محترم کشور از دو قطبی شدن کشور پرهیز کرده و در جوی آرام در خصوص کمبودها به گفت‌وگو بپردازند که بی‌شک گام برداشتن در این مسیر به صلاح همه می‌باشد. امید است در آینده نزدیک شاهد وحدت مردم، ایجاد آرامش، امنیت و شادمانی در میهن عزیزمان باشیم.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه