اخبار داغ

امدادرسانی هلال احمر به ۴۲۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته

امدادرسانی هلال احمر به ۴۲۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت:در طی ۷۲ ساعت گذشته به ۴۲۷ نفر از سوی امدادگران و نجاتگران امدادرسانی شده که از این تعداد ۲۱۱ نفر از شرایط خطرناک نجات داده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ولی‌پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره ماموریت‌های سازمان امداد و نجاتی که در ۷۲ ساعت گذشته از سوی امدادگران این سازمان در سراسر کشور انجام شده است اظهارکرد: در پی حوادثی که وقوع آن ۷۲ ساعت گذشته به سامانه ۱۱۲ سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد، ۲۸۰ مورد ماموریت انجام شد.

وی ادامه داد: در مجموع در عملیات انجام شده طی این مدت به ۴۲۷ نفر از سوی امدادگران و نجاتگران امدادرسانی شده که از این تعداد ۲۱۱ نفر از شرایط خطرناک نجات داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از تعداد کل افرادی که به آن‌ها امدادرسانی شده است، ۱۵۶ نفر نیز از سوی امدادگران به مرکز درمانی منتقل شده و ۶۳ نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی را دریافت کردند.

ولی‌پور اظهار کرد: در مدت زمان ۷۲ ساعت گذشته، ۴۲مورد عملیات رهاسازی مصدوم از سوانح ترافیکی انجام گرفت که در جریان آن ۴۱ مصدوم با استفاده از تجهیزات مخصوص رهاسازی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه