اخبار داغ

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ماموریت مهم بسیج است

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ماموریت مهم بسیج است
سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: یکی از ماموریت های ویژه ای که بسیج برای تحقق آن تلاش می کند، تحقق بیانه گام دوم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سردار حسین زارع کمالی صبح شنبه در دیدار تصویری بسیجیان استان با فرمانده کل قوا، با تاکید بر اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید به یک دغدغه تبدیل شود، اظهار داشت: اگر بیانیه گام دوم انقلاب به درستی و به خوبی تبیین شده بود، دشمن امروز نمی توانست این سنگ ریزه ها را پیش پای انقلاب ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: اصل مطلب بیانیه گام دوم انقلاب این است که ما کجا بودیم، کجا هستیم و به کجا قرار است برویم.

,

زارع کمالی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در برهه های مختلف طی چهار دهه گذشته اظهار داشت: بسیج امروز با همان روحیه سالهای اول انقلاب و با همان انگیزه و تعهد به مسئولیت خود عمل می کند.

,

وی با بیان اینکه تلاش بسیج، تبدیل تهدیدها به فرصت ها و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: یکی از ماموریت های ویژه ای که بسیج برای تحقق آن تلاش می کند، تحقق بیانه گام دوم انقلاب است.

,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: امروز نیز بسیج و سپاه در نا آرامی های اخیر در کنار بسیج خواهد بود و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش مردم دستخوش حرکت برخی افراد شود.

,

با بیان اینکه امروز چالش های ابرقدرت بر سر قدرت نظام اسلامی است، اظهار داشت: دشمنان ما قبل از انقلاب، ملت ایران را به دلیل ضعف هایی که داشت، آزار می‌داد اما امروز درک کرده که اگر انقلاب اسلامی به همین صورت پیشرفت کند، نوع حکمرانی دموکراسی غرب را زیر سئوال می برد و یک حکمرانی جدید که برگرفته از اسلام و ولایت است را به دنیا ارائه می دهد.

,

وی عنوان کرد: امروز دغدغه دشمن ما بر سر قدرت ماست که چرا سلاح های فوق پیشرفته داریم و آن را به جبهه مقاومت ارسال می کنیم.

,

زارع کمالی تصریح کرد: اینها همه از توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است اما نکته مهم این است که بتوانیم این دستاوردها را به خوبی تبیین کنیم.

,

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به سخنان رهبری در مورد رسانه و فضای مجازی عنوان کرد: ایشان دو بار تذکر دادند و یادآوری کردند که با دو محوریت امیدآفرینی در فضای مجازی و بحث شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن در این عرصه فعالیت کنید.

,

وی، جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است را یک فریضه آنی، فوری، عینی و همگانی دانست و تاکید کرد: هیچ اتمام حجتی بالاتر از این مهم نیست.

,

زارع کمالی با برشمردن راهکارهای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن اظهار داشت: رسانه ها به عنوان افسران جنگ نرم و پیشقراولان این عرصه باید با ارتقای سواد رسانه ای و سواد مجازی خود و جامعه، اولین گام را در راه مقابل با جنگ رسانه ای دشمن بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه