اخبار داغ

در همایش شکوه و اقتدار بسیجیان به مناسبت ۵ آذر مطرح شد؛

وحدت رمز پیروزی ما در طول عمر انقلاب اسلامی بوده است/ مسئولین کشور هر کجا با تفکر بسیجی وارد صحنه شدند موفق بودند

وحدت رمز پیروزی ما در طول عمر انقلاب اسلامی بوده است/ مسئولین کشور هر کجا با تفکر بسیجی وارد صحنه شدند موفق بودند
فرماندار شهرستان کنارک گفت: وحدت و یکپارچگی مردم عزیز ایران رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، عبدالغفور هوت در مراسم همایش شکوه اقتدار بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بیان کرد: بسیج نیرویی با تفکر انقلابی و مخلص می باشد که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی خود را ثابت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,

وی با اشاره به اینکه دشمنان ملت ایران از این تفکر بسیجی شکست خورده اند، افزود: تفکر بسیجی انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

فرماندار کنارک تصریح کرد: بسیجیان با روحیه جهادی و مقاوم در همه عرصه ها با خدمت رسانی و تلاش یکی از مولفه های قدرت نظام اسلامی بوده اند.

وی با بیان اینکه بسیج نیرویی مخلص است، گفت: اخلاص و روحیه جهادی رمز موقیت این نهاد انقلابی است.

هوت با اشاره به خدمات بسیجیان در حوادث و اتفاقات گوناگون، تاکید کرد: در سیل اخیر این منطقه نیز بسیجیان با همه وجود و تا آخرین لحظه در کنار مردم شهرستان بودند.

وی با بیان اینکه بسیج لشکری مخلص و پیشگام در همه امور است، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران با شایعه سازی و ایجاد شبهه در فضای مجازی سعی در تخریب چهره این نهاد انقلابی را دارند.

مسئولین کشور ما هر کجا با تفکر بسیجی وارد صحنه شدند موفق بودند

سرهنگ پاسدار غلامرضا سرکاش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک ضمن تبریک پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین به تمامی بسیجیان و مسئولین بسیجی بیان کرد: امام راحل با این دستور بزرگ وجهادی که صادر نمود این سازمان در سال ۵۸ تشکیل و روی کار آمد و شروع به کارهای جهادی وانقلاب کرد تا محرومیت را از کشور بزداید.

وی افزود: تفکر بسیجی و بسیج بود که باعث پیروزی کشورهای عراق و سوریه و یمن شده است و باعث به زانو در آوردن دشمنان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک تصریح کرد: مسئولین کشور ما هر کجا با تفکر بسیجی وارد صحنه شدند موفق بودند و کار جهادی باعث پیشرفت های متعددی شده است.

وی با بیان اینکه تا امروز بسیج قلب تپنده ملت ما است و خیلی از ایادی استکبار سعی بر تضعیف این نهاد جهادی و مردمی کرده اند، تصریح کرد: اما این ملت شریف ایران اسلامی نه تنها بسیج را فراموش نکردند بلکه حمایت بیشتری هم شد چون همه ی مردم ایران بسیجی هستند.

 سرکاش تاکید کرد: هرکسی که با تفکر بسیجی هر عملی انجام دهد بسیجی است، چه کارت عضویت بسیج داشته باشد و چه نداشته باشد و این تفکر ایت که باعث پیروزی های ما علیه دشمنان قسم خورده ملت ایران اسلامی شده است.

به مناسبت ۵ آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین همایش شکوه و اقتدار با حضور حماسی و گسترده اقشار مختلف بسیجیان شهرستان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) کنارک برگزار شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مسئولین کشور ما هر کجا با تفکر بسیجی وارد صحنه شدند موفق بودند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه