اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خبر داد:

توزیع دو میلیون و ۲۶۹ هزار بسته معیشتی در استان تهران

توزیع دو میلیون و ۲۶۹ هزار بسته معیشتی در استان تهران
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: در جریان همه‌گیری کرونا دو میلیون و ۲۶۹ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا استان تهران توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار احمد ذوالقدر صبح امروز در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۸ با صدور فرمان تاریخی تشکیل بسیج در حقیقت فرمان مهیا بودن برای انجام کارهای سخت و دشوار و دفاع را صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی بیان کرد: اسلام هسته‌های حزب‌الله را در اقصی نقاط دنیا تشکیل داده و ملت ایران پیشتاز این موضع خواهد بود.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران عنوان کرد: کمتر از یک سال پس از صدور فرمان تاریخی امام مبنی بر تشکیل بسیج، جنگ تحمیلی به فرماندهی رژیم بعث عراق و با حمایت همه کشورها علیه کشورمان آغاز شد، اما ملت نل ایران با اتکاء به توان بسیج در کنار نیروهای مسلح کشور بر دشمن متجاوز فائق آمد.
,
 
,
سردار ذوالقدر ادامه داد: در دوران دفاع مقدس می‌توان به عینه برجستگی و پیشتازی بسیج در ابعاد کمی و کیفی را شاهد بود،جوانان و رزمندگان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس جان خود را در راه آرمان و اندیشه امام خمینی (ره) فدا کردند که همانا چیزی جز رشد، تعالی، آزادی، مودت، دوستی، گذشت و فداکاری و زدودن استکبار، ظلم و زر و زور و تزویر نیست.
,
 
,
وی افزود: در طول ۴۳ سال سپری شده از عمر انقلاب، توطئه‌های بسیار دیگری مانند جنگ تحمیلی برای انقلاب پیش آمد که توطئه تجزیه کشور، جنایات ۷ تیر و ۸ شهریور، کودتای همدان، حمله به طبس، فتنه‌های داخلی، تهاجم فرهنگی، مصادره اموال ایران و جنگ اقتصادی تنها نمونه‌هایی از آن‌ها به شمار می‌رود.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تاکید کرد: دشمنان با توسل به هرگونه توطئه، دسیسه و نیرنگی کوشیدند انقلاب و ایران اسلامی را از پای درآورند، اما ملت ایران هیچگاه اجازه نداده است چنین رویاهایی رنگ واقعیت به خود ببیند.
,
 
,
سردار ذوالقدر اظهار کرد: در شهرستان‌های استان تهران با وجود نزدیکی به پایتخت کشور در حوزه‌های مختلفی مانند بهداشت و درمان، مسکن، راه ترابری و خدمات عمومی مشکلات و نواقص بسیاری وجود دارد.
,
 
,
وی بسیج را الطاف خفیه و جلیه الهی برای ملت و کشور ایران خواند و گفت: بسیجیان استان تهران در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و خدمات ماندگاری را به ثبت رسانده‌اند که پوشش ۹۴ درصد جمعیت استان تهران در تزریق دُز نخست واکسن کرونا و کسب رتبه نخست کشوری از آن جمله است.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تصریح کرد: در جریان شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا دو میلیون و ۲۶۹ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا استان تهران توزیع شد.
,
 
,
سردار ذوالقدر در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه و اغتشاشات اخیر اشاره و عنوان کرد: متاسفانه برخی از جوانان فریب خورده که در فضای مجازی زندگی کرده و فریب دروغ‌پردازی‌های بزرگ دشمن به قرآن کریم، مساجد، حوزه‌های علمیه، روحانیت، امامزادگان تعرض کردند.
,
 
,
وی ادامه داد: آنچه در فتنه اخیر دیده شد، چیزی جز ابتذال، بی بندوباری و عریان‌گرایی نبود، از این‌رو آحاد مردم با اغتشاشگران همراه و هم‌صدا نشدند.
,
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران افزود: مردم ده‌ها بار با برپایی راهپیمایی مانند آنچه در راهپیمایی باشکوه و بی‌مانند ۱۳ آبان امسال دیدیم، جلوه‌های شکوهمندی را خلق کرده و با اعلام بیزاری از فتنه و فتنه‌گران، آمریکا را پیش پایشان له و لگدمال کردند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه