اخبار داغ

در اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان سمنان مطرح شد؛

روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار و سربلندی نظام شده است/بسیج تهدید را به فرصت تبدیل کرد

روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار و سربلندی نظام شده است/بسیج تهدید را به فرصت تبدیل کرد
همزمان با استان های مختلف کشور و با حضور اقشار مختلف مردم، رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان سمنان در سالن غدیر این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، امروز ۵ آذرماه همزمان با روز بسیج همایش «شکوه اقتدار» با حضور گسترده بسیجیان با حضور استاندار سمنان،نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و جانبازان در سالن غدیر سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار و سربلندی نظام شده است

, روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار و سربلندی نظام شده است, روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار و سربلندی نظام شده است,

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این گردهمایی با اشاره به نقش بسیج به عنوان معجزه انقلاب اسلامی گفت: بسیج به فرمول غلبه بر مشکلات و رفع آسیب ها تبدیل شد.

,

دامغانی با اشاره به اینکه بسیج در طول 43 سال حوادث بسیاری را پشت سرگذاشته است، بیان کرد: بسیج به آن جایی رسیده است که تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند همانطور که تهدید اقتصادی را به خودکفایی تبدیل کرده است.

,

فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه افزود: بسیج توانست تهدیدات منطقه ای را با شکل گیری هسته های مقاومت مردمی به ایجاد بازدارندگی در مقابل شیاطین جهان تبدیل کند.

,

, ,

وی با بیان اینکه بسیج باعث اقتدار و عزت نظام شد، اظهار کرد: بسیج گسترش معنوی انقلاب اسلامی در منطقه و سطح جهان را رقم زده است.

,

دامغانی با اشاره به اینکه بسیجیان در همه عرصه ها مشغول نقش آفرینی هستند، بیان کرد:با نقشی که بسیجیان ایفا می کنند باید بتوانیم نظام برآمده از انقلاب اسلامی را الگوسازی کنیم و تمدن نوین اسلامی را رقم بزنیم.

,

فرمانده سپاه استان سمنان همچنین تصریح کرد: بسیج نماد کارآمدی نظام و حرکت پویایی ملت ایران است.

,

بسیج تهدید را به فرصت تبدیل کرد

, بسیج تهدید را به فرصت تبدیل کرد,

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این گردهمایی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، گفت: فرهنگ بسیجی باعث شد که در حوزه معادلات سیاسی و فراتر از مرزهای جغرافیایی تاثیرگذار باشیم.

,

استاندار سمنان با اشاره به بیانات امام راحل(ره) در خصوص اینکه انقلاب را صادر خواهیم کرد، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و بسیج را صادر کرده ایم.

,

, ,

هاشمی با اشاره به اینکه در سطح استان پروژه های محرومیت زدایی در اختیار بسیج قرار دادیم که با دقت و سرعت آن را انجام دادند، گفت: اگر امروز بر اساس ابلاغ وزیر کشور، استان سمنان بعنوان سومین استان موفق کشور در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد، معرفی شده است، بی تردید این امر با اتکا به فرهنگ بسیج و روحیه بسیجی رخ داده است.

,

وی با بیان اینکه اگر امروز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ را در سطح استان شاهد هستیم به جهت فرهنگ والای بسیج است، افزود:حضور گروههای جهادی و خدمات رسانی در ابعاد مختلف نشان از توانمندی و اقتدار بسیجیان و عزم جزم آنان برای خدمت به اقشار مختلف مردم است.

,

این مراسم باشکوه که با استقبال بالایی از سوی بسیجیان همراه شد، نمایشی به تمام معنا از اقتدار بسیج بود.

,

بسیجیان شهرستان سمنان در این حضور، آمادگی خود را برای دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب، حریم ولایت  به نمایش گذاشتند و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

,

همچنین بسیجیان سمنان همزمان به صورت تصویری پای سخنان حکیمانه فرمانده معظم کل قوا نشستند.

, همچنین بسیجیان,

بسیجیان در همایش شکوه و اقتدار بسیجیان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر ضدولایت فقیه، لبیک یا خامنه‌ای بر ضرورت مقابله با آمریکای جهان خوار تاکید کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه