اخبار داغ

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:

اجتماع بزرگ بسیجیان در زاهدان برگزار می شود

اجتماع بزرگ بسیجیان در زاهدان برگزار می شود
محمد رضا نخعی گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان همزمان با حضور اقشار مختلف بسیجیان اعم از شیعه و سنی و مردم در زاهدان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا نخعی، فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز اجتماع بزرگ بسیجیان را مشت محکمی بر دهان دشمنان عنوان و بیان کرد: بصیرت و هوشیاری نیاز واقعی نسل نوجوان و جوان ما است تا دربرابر هجمه های فراوان دشمن بتوانند حق را از باطل تشخیص دهند و قصد دشمنان کم رنگ جلوه دادن وحدت بین شیعه و سنی در استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زاهدنیوز,

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان شیعه و سنی تصریح کرد: امروز وحدت، مهم‌ترین رمز پیروزی مسلمانان در مقابل دشمنان است؛ بنابراین مسلمانان می توانند با تقویت وحدت و همدلی میان خود، اجازه دخالت به دشمنان را در امور داخلی ندهند.

وی ادامه داد: حضور پرشور اقشار مختلف بسیجیان اعم از شیعه و سنی در این اجتماع پاسخ کوبنده به دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود و دشمنانی که جوانان و نوجوانان ما را در فضای مجازی هدف قرار داده اند قطعا ناامید خواهند شد.

نخعی گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان در روز یکشنبه ۶ آذر ماه سال جاری ساعت ۸ صبح در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری دهکده المپیک زاهدان با اجرای برنامه های مختلف وبا حضور ابوذر روحی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه