اخبار داغ

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:

بسیج دژ محکم در برابر یاوه‌گویی استکبار‌ است/ دشمنان می‌خواهند با ابزارهای رسانه‌ای جای جلاد و شهید را عوض کنند

بسیج دژ محکم در برابر یاوه‌گویی استکبار‌ است/ دشمنان می‌خواهند با ابزارهای رسانه‌ای جای جلاد و شهید را عوض کنند
سردار شکارچی اظهار کرد: بسیج قلعه تسخیرناپذیر اسلام ناب و دژ محکم در برابر یاوه‌گویی استکبار‌ است.از روز اول همه دنیا در برابر رزمندگان ما صف‌آرایی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در همایش اقتدار بسیجیان در فراهان گفت: هزاران همسر شهید و جانباز با مشقت فراوان فرزندان یتیم را بزرگ کردند، هزاران فرزندان شهدا و مادران و پدران شهدا در این مسیر صبر زینبی تحمل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛,

وی با اشاره به حماسه سنگر سازان سازندگی در دفاع مقدس، افزود: رزمندگان صحنه‌های زیبایی از ایثار و مقاومت برای دفاع از وطن به‌جای گذاشتند تا در برابر دشمن بعثی ایستادگی شود.

,

بسیج دژ محکم در برابر یاوه‌گویی استکبار‌ است

,

سردار شکارچی اظهار کرد: بسیج قلعه تسخیرناپذیر اسلام ناب و دژ محکم در برابر یاوه‌گویی استکبار‌ است.از روز اول همه دنیا در برابر رزمندگان ما صف‌آرایی کردند و هزاران نفر توسط مواد شیمیایی آلمان شیمیایی شدند.

,

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: دشمنان انواع توطئه را در برابر ما پیاده‌سازی کردند چون ما به خودباوری رسیده بودیم و نمی‌خواستیم برده باشیم.

,

وی در ادامه افزود: به برکت خون شهدا به خودکفایی رسیدیم و برای دفاع از این آب‌وخاک به هیچ قدرتی احتیاج نداریم.

,

سردار شکارچی اظهار کرد: جرم ما دفاع از مستضعفان عالم است و از ایران ذلیل زمان پهلوی یک ایران قوی ساختیم و به ایران مقتدر تبدیل شدیم.

,

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار کرد: پیشرفت کشور ما در عرصه‌های علمی و دفاعی زبانزد شده و ترس از ایران سبب شده که تمام دنیا را علیه ما به کار بگیرند.

,

وی بیان کرد: استکبار داعش را به وجود آوردند تا ما را زمین‌گیر کنند اما به برکت سیدالشهدا مدافعان حرم داعش هم نابود شد.

,

دشمنان می‌خواهند با ابزارهای رسانه‌ای جای جلاد و شهید را عوض کنند

,

سردار شکارچی گفت: دشمن با جنگ سخت و نظامی به‌جایی نرسید، اکنون جنگ رسانه‌ای راه انداخته است تا جای جلاد و شهید را عوض کند.

,

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: ما هزاران شهید برای دفاع از مرزها داده‌ایم، وجب‌به‌وجب سرزمین کردستان، سیستان و بلوچستان آغشته به خون شهدای این کشور است.

,

وی در ادامه تصریح کرد: ما در برابر منافقین کوتاه نمی‌آییم و مرصاد دیگری رقم خواهیم زد و تا پای جان در برابر این آب‌وخاک خواهیم ایستاد.

,

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تأکید کرد: ما رهبری حکیم و شجاع و آینده‌نگر، بی‌بدیل روی این کره خاکی داریم، ما بسیجی قهرمان، شجاع و شهادت‌طلب و ملتی بصیر و ولایتمدار داریم.

,

سردار شکارچی بیان کرد: شاید عده‌ای فریب‌خورده کف خیابان باشند اما ملتی فهیم و صبور و در صحنه هستیم و این حضور سبب تقویت پرچم الله است.

,

ما هر مشکلی که داریم ردپای آمریکای جنایتکار را می‌بینیم

,

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار کرد: ما هر مشکلی که داریم ردپای آمریکای جنایتکار را می‌بینیم، استکبار دم از حقوق بشر می‌زنند و هزاران نفر را در فلسطین و یمن قتل‌عام کردند اما دنیای ظلم و پر از سلطه کور شده است.

,

وی ادامه داد: رسانه سعودی چشم خود را به این ظلم‌ها می‌بندد و از حوادث اخیر ما به دنبال کشته سازی به نام نظام جمهوری اسلامی هستند.

,

سردار شکارچی گفت: ما ملتی هستیم که بدون پشتوانه عقلی ربنا الله نگفتیم و مقاومت کردیم و این راه تا نجات محرمان و مستضعفان عالم ادامه دارد.

,

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح بیان کرد: در نظم نوین جهانی، انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت و پیمودن این مسیر بامعرفت یاری خدا هم خواهیم داشت و خوفی از دشمن نداریم.

,

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد، امروز یک دولت مردمی روی کار آمده است تا مشکلات را بکاهد، دشمن با توطئه می‌خواهد بین ما اختلاف ایجاد کند.

,

سردار شکارچی تصریح‌ کرد: این نظام مردمی رهبری الهی دارد، همه باید دست در دست هم و پشت ولایت باشیم، باید از گذشته کشورهای تحت سلطه استکبار درس بگیریم.

,

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: به بسیج متعهد باشیم، تعرض به بسیج به اسلام است، اگر کوتاهی کنیم نمی‌توانیم پاسخگوی خون شهدا باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه