اخبار داغ

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان:

کلنگ توسعه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خاش به زمین زده شد

کلنگ توسعه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خاش به زمین زده شد
جلیل شهریاری گفت: کلنگ توسعه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خاش با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان و کمک وزارت نفت به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، جلیل شهریاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: این طرح شامل توسعه کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای و تامین ابزار و وسایل آموزشی در سطح شهرستان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی افزود: افتتاح خط راه آهن زاهدان - خاش، گازرسانی به خاش و موقعیت ترانزیتی سیستان و بلوچستان، بیش از پیش نیاز به تربیت نیروی ماهر کار در این منطقه دارد که با مهارت آموزی و اشتغال جوانان مشکلات اقتصادی مردم رفع خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تصریح کرد: جلساتی با نمایندگان بخش خصوصی بویژه هلدینگ شستا و چند شرکت بزرگ دیگر برگزار شد زیرا استقبال بخش خصوصی در جهت استفاده از بستر ایجاد شده در فنی حرفه‌ای در راستای تقویت و تامین نیروی کار ماهر اهمیت زیادی دارد.

شهریاری گفت: نقش آموزش فنی و حرفه‌ای در تربیت نیروی ماهر مورد نیاز صنایع مختلف در جهت اطمینان خاطر دادن به سرمایه گذاران در این منطقه بسیار قابل ملاحظه است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه