اخبار داغ

امام جمعه شهرستان نیکشهر:

بسیج در همه عرصه‌ها برای حل مشکلات مردم پیشقدم است

بسیج در همه عرصه‌ها برای حل مشکلات مردم پیشقدم است
حجت الاسلام یعقوبی گفت: بسیج در همه عرصه ها برای حل مشکلات مردم پیشقدم بوده و هست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، حجة الاسلام یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر در دیدار با بسیجیان شهرستان نیکشهر ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه امام خمینی (ره) سر منشا این حرکت عظیم بود، بیان کرد: بسیج منشا خیر و برکات و پیشقدم برای کاهش و پیشگیری از آسیب هاست و نظام اسلامی نیازمند یاریست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی افزود: زحمات بسیج برای ملت واضح و مبرهن است ما در این دوره در جنگ روایت ها قرار گرفتیم این واقعیت ها در فضای مجازی دارد به گونه دیگری روایت می‌شود اگر پشت سر رهبرمان حرکت کردیم که عمامه به سر بود متاسفانه امروز دشمن عمامه رانشانه گرفته است. 

امام جمعه شهرستان نیکشهر با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها پیشقدم بوده، تصریح کرد: در موضوع کرونا این بسیج بود که سنگ به زمین مانده را از زمین برداشت و در تزریق واکسن و خیلی مشکلات دیگر خدماتش را به مردم ارائه کرد.

یعقوبی اضافه کرد: نوجوانان تنها مطالبه‌ای که داشتند این بود که ما می‌خواهیم دیده شویم در دو ساله کرونا هیجاناتشان سرکوب شد و آنها دیده نشدند و هیچ فعالیتی در عرصه میدانی نداشتند، جشنواره‌ها تئاترها سرودها و... باعث می شود نوجوانان وارد میدان و دیده شوند و انرژی و هیجان شان تخلیه شود ما باید تلاش کنیم باید بدانیم که چه کنیم که دیده شوند رهبر انقلاب اسلامی امیدوار و روشن دل در این موضوعات حضور پیدا کردند و گفتند این اغتشاشات جمع خواهد شد خدمات رسانی جهیزیه و اردوهای جهادی باید باشد ولی رویه تخلیه هیجانات و دیده شدن جوانان هم باید باشد تا به نتایج خوبی برسیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه