اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت‌وبرنامه‌ریزی استان خبر داد؛

تصویب ۵۳۴ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای برای چهارمحال‌‎وبختیاری

تصویب ۵۳۴ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای برای چهارمحال‌‎وبختیاری
شهریارپور گفت: ۵۳۴ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای در سال ۱۴۰۱ برای چهارمحال‌وبختیاری مصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ علی شهریار پور پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: 534 میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ایی در سال 1401 برای این استان مصوب شد.
وی افزود: از این میزان اعتبار هزینه‌ای مصوب شده 518 میلیارد تومان ابلاغ و 334 میلیارد تومان معادل 63.8 درصد تخصیص پیدا کرده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 249 میلیارد تومان از اعتبارات هزینه‌ایی مربوط به پرداخت حقوق و مزایا است، ادامه داد: 79 میلیارد تومان از این اعتبارات نیز به سایر هزینه‌ها اختصاص یافته که متناسب با نیاز استان نیست و باید پیگیر افزایش آن باشیم.
شهریارپور درخصوص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری نیز، عنوان کرد: امسال یک هزار و 667 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی برای استان مصوب شده است که از این میزان یک هزار و 645 میلیارد تومان ابلاغ و 191 میلیارد و 267 میلیون تومان معادل 11.62 درصد تخصیص یافته است.
وی خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری 12 هزار و 735 میلیارد تومان مصوب و ابلاغ شد که از این میزان تاکنون یک هزار و 805 میلیارد تومان معادل 14.7 درصد به استان تخصیص داده شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: رقم موافقتنامه‌های مبادله شده در استان 880 میلیارد تومان است، همچنین به لحاظ آمار ثبت شده در سامانه 100 درصد موافقتنامه‌های دستگاه‌های اجرایی مبادله شده است اما هنوز 5 موافقتنامه باقی مانده است که مبادله نشده است.
شهریارپور بیان کرد: از محل 10 درصد اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ایی 40 میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های پیشنهادی دانش بنیان در چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه