اخبار داغ

گفتگوی وزیر کشور با جمعی از اساتید دانشگاه ها

گفتگوی وزیر کشور با جمعی از اساتید دانشگاه ها
جمعی از اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران با وزیر کشور دیدار و درباره مسائل جاری سیاسی و اجتماعی و همچنین وقایع اخیر تبادل نظر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  جمعی از اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران با وزیر کشور دیدار و درباره مسائل جاری سیاسی و اجتماعی و همچنین وقایع اخیر تبادل نظر کردند.

در این نشست هم اندیشی که با حضور اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی، صنعتی شریف، الزهرا (س)، آزاد اسلامی، علم و صنعت، خوارزمی و هنر برگزار شد، حاضران با طرح دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود، پیشنهادهایی را برای بهبود شرایط و بازگشت آرامش کامل به فضای سیاسی و اجتماعی ارائه دادند.

علی مطهری، ابوالفضل دلاوری، حمید رضا جلالی پور، حسین راغفر، بیژن عبدالکریمی، اصغر قاسمی، محمد رضا مریدی، کیومرث یزدان‌پناه، مهدی نصیری، علیرضا مدنی‌زاده و علی اصغر پورعزت از جمله اساتیدی بودند که نظرات و دیدگاه‌های خود را در این زمینه مطرح کردند.

در ادامه، احمد وحیدی وزیر کشور، توضیحی از وضعیت موجود ارائه کرد و به تبیین پیچیدگی‌های آن پرداخت.

وی با استقبال از پیشنهادهای مطرح شده، تداوم چنین نشست‌ها و ترویج فضای گفتگو و تعامل میان سلایق مختلف سیاسی و جریان‌های متنوع فکری در دانشگاه‌ها را پربرکت و مفید دانست و آن را زمینه‌ای برای آگاهی بیشتر و تنویر افکار عمومی برشمرد.

این نشست به همت مرکز آموزش و مطالعات راهبردی وزارت کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه