اخبار داغ

فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش "نمایش اقتدار بسیج":

بسیج معادلات دشمن را برهم ریخت/ کشور آلمان دستش به خون ملت ایران آغشته است

بسیج معادلات دشمن را برهم ریخت/ کشور آلمان دستش به خون ملت ایران آغشته است
فرمانده سپاه قدس گیلان، بسیج با ورود در دوران دفاع مقدس معادله دشمن را برهم ریخت و گفت: کشور آلمان که اکنون ادعای عدم رعایت حقوق بشر در ایران را دارد دستش به خون ملت ایران آغشته است زیرا در دوران دفاع مقدس انواع سلاح شیمیایی را علیه مردم ایران امتحان کردند و باعث کشتار بسیار زیادی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم اقتدار بسیج در مصلی رشت، با بیان اینکه همه انقلاب‌های الهی از سه رکن مکتب، رهبری و موعود برخودار هستند، اظهار کرد: امام راحل(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی تمامی برنامه‌های نظام سلطه را از بین برده و راه پیروزی را به ملت‌های آزادی‌خواه نجات داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با تاکید بر لزوم توجه به عدم انحراف در جمهوری اسلامی بعد از فوت امام راحل(ره) گفت: همه انقلاب‌‌های عالم بعد از فوت رهبرشان را منحرف و یا نابود شد و تنها انقلابی که اینکه نبود انقلاب اسلامی بوده و حتی اهداف آن هم تغییر نکرده است‌.
,
 
,
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته بیان کرد: حمایت از مستضعفین، محرومان عالم و مبارزه با ظالمان و فساد در تمامی نقاط جهان از جمله مهم‌ترین اهداف جمهوری اسلامی است که تاکنون‌ باقی مانده و تا قیام حضرت مهدی(عج) باقی خواهد ماند.
,
 
,
عبدالله‌پور با بیان اینکه امام راحل(ره) تنها کسی بود که ملت ایران را شناخته بوده است، تصریح کرد: امام راحل(ره) در وصیت نامه خود آورد که مردم ایران از مردم عصر رسول الله بهتر هستند و با این کار بزرگی را در طول تاریخ انجام دادند.
,
 
,
وی با اشاره به خباثت‌های آلمان در دوران دفاع مقدس علیه ملت ایران بیان کرد: کشور آلمان خبیث که اکنون ادعا عدم رعایت حقوق بشر در ایران را دارد دستشان به خون ملت ایران آغشته است زیرا در دوران دفاع مقدس انواع سلاح شیمیایی را علیه مردم ایران امتحان کردند و باعث کشتار بسیار زیادی شدند.
,
 
,
فرمانده سپاه قدس گیلان نقش بسیج در دوران دفاع مقدس را بسیار موثر دانست و افزود: بسیج با ورود در در دوران دفاع مقدس معادله دشمن و رژیم بعث عراق را برهم زده و باعث عدم جدایی یک متر از خاک جمهوری اسلامی شدند‌.
,
 
,
عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه بسیج باید در عرصه‌های مختلف از جمله مسائل فرهنگی ورود، کند، گفت: بسیج باید در عرصه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ورود کرده و بسیاری از مشکلات را برطرف کند ولی بعضا شاهد بودیم که در گذشته از ظرفیت بسیج استفاده نشده است‌.
,
 
,
وی با بیان اینکه بسیج گوش به فرمان مقام معظم رهبری است، گفت: بسیج گوش به فرمان رهبر بوده و عاشقانه از ولایت حمایت می‌کند که وجود چندین هزار شهید بسیجی در دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت نشان دهنده همین امر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه