اخبار داغ

در گفتگو با بسیجیان سمنانی مطرح شد؛

"بسیج" تمام نشدنی است

"بسیج" تمام نشدنی است
امروز بسیجیان گردهم آمدند تا آمادگی خود را برای جامعه عمل پوشاندن منویات مقام معظم رهبری اعلام کنند و لرزه بر جان یزیدیان امروز بیندازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، امروز بسیجیان سمنان با حضور خود در اجتماع بزرگ اقتدار به معنای واقعی همت خود را به جهانیان اثبات کردند و چه دل انگیز است، بسیجی هایی که با شعارهای هیهات مناالذله و جانم فدای رهبر، ندای وحدت میان مردم را سر می دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت, .,

امروز بسیجیان گردهم آمدند تا آمادگی خود را برای جامعه عمل پوشاندن منویات مقام معظم رهبری اعلام کنند و لرزه بر جان یزیدیان امروز بیندازند.

, .,

چفیه هایی که بر تن و سربند های مزین به نام ائمه که بر سر هر بسیجی خودنمایی می کرد، تداعی‌گر روزهای 8 سال دفاع مقدس بود، جایی که خالی بودن شهدای این مرز و بوم را جوانان امروز پر کرده بودند.

, .,

خبرنگار مرآت در میان جمعیت حاضر شد و با برخی از چهره های بسیجی به گفتگو پرداخت که مشروح آن در ادامه می آید:

,

بسیج تمام نشدنی است

, بسیج تمام نشدنی است, بسیج تمام نشدنی است,

محترم میرحاج یکی از بانوان بسیجی در گفتگو با مرآت با اشاره به اینکه بسیج مظهر اقتدار و ایستادگی و مقاومت است، گفت:بسیج تمام نشدنی است.

,

وی در ادامه افزود: بسیجیان همانند کوه استوار ایستاده اند و نخواهند گذاشت دشمنان ایران کوچیکترین نگاه چپ به کشورشان کنند.

,

میرحاج با اشاره به شرایط کنونی جامعه اظهار کرد: هرگونه فتنه ای که در جامعه رقم بخورد، مستکبران بدانند که ملت ما روز به روز بیدارتر و هوشیارتر خواهند شد.

,

این بانوی بسیجی با اشاره به پیروزی غیورمردانه تیم ملی در جام جهانی گفت: پیروزی تیم ملی همانند آیه شریفه ای است خداوند هرکه را بخواهد سربلند می کند و هرکه را بخواهد خار می کند که خار شدن دشمنان ما روز به روز بیشتر می شود.

,

, ,

بسیج محافظ دین و انقلاب است

, بسیج محافظ دین و انقلاب است, بسیج محافظ دین و انقلاب است,

یکی دیگر از بسیجیان سمنان در گفتگو با مرآت با اشاره به اینکه بسیج محافظ دین و انقلاب است، گفت: فرهنگ بسیجی می تواند بر روی افکار برخی ها که تحت تاثیر فضای مجازی هستند، تاثیر بسزایی داشته باشد.

,

این نوجوان بسیجی تصریح کرد: بسیجی کمترین چیزها را برای خودش می خواهد به همین دلیل بسیجی بودن و بسیجی ماندن امری بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

,

, ,

بسیج نماد ایثار، اخلاص و فداکاری است

, بسیج نماد ایثار، اخلاص و فداکاری است, بسیج نماد ایثار، اخلاص و فداکاری است,

فاطمه فولادی نژاد یکی دیگر از بانوان بسیجی، بسیج را خدمت به مردم دانست و گفت: بسیجی باید پشتوانه نظام و انقلاب و گوش به فرمان رهبری باشد.

,

وی با بیان اینکه بسیج نماد ایثار و اخلاص و فداکاری است، اظهار کرد: ملت ایران پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلیش امام زمان خواهند رساند.

,

, ,

بسیجیان ادامه دهنده خون شهدا هستند

, بسیجیان ادامه دهنده خون شهدا هستند, بسیجیان ادامه دهنده خون شهدا هستند,

ابوالقاسم زرین یکی از سالمند ترین بسیجی های سمنان در گفتگو با مرآت، بسیجیان را ادامه دهنده خون شهدا دانست و گفت: ان شاءالله با حضور همیشه در صحنه بسیج و سپاه مملکت از فتنه های زمانه مصون بماند.

,

وی تصریح کرد: مردم ایران با روحیه بسیجی در صف مقابله با تهدیدهای دشمنان ایستاده اند.

,

این بسیجی با اشاره به اینکه پیروزی تیم ملی ایران باعث ناراحتی کشورهای مخالفش شده است، افزود: آل سعود گفته تبریک نمی گوید امیدورایم نابودیش را به زودی ببینیم.

,

, ,

اتحاد هزاران نفری امروز پاسخی بود به تمامی فتنه های چند وقت اخیر دشمنان و باعث گشت تا هرچه تنیده بودند نابود گردد، لذا امید است این اتحاد همچنان ادامه داشته باشد و به سرانجام مقصود که همان حکومت عدل امام زمان(عج) است، برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه