اخبار داغ

مسئول تعلیم و تعالی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

۷۳ حلقه صالحین با ۲ هزار عضو در بهاباد فعال است

۷۳ حلقه صالحین با ۲ هزار عضو در بهاباد فعال است
علی‌آبادی، مسئول تعلیم و تعالی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از فعالیت ۷۳ حلقه صالحین با ۲ هزار عضو در شهرستان بهاباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت الاسلام سعید علی آبادی ظهر امروز در حاشیه همایش بزرگ حلقه های صالحین بهاباد در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه در این شهرستان ۷۳ حلقه صالحین با ۲ هزار عضو فعال هستند، اظهار داشت: فعالیت این حلقه‌ها سالانه طبق برنامه در راستای اهداف و ماموریت های بسیج پیگیری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , یزدرسا,
وی عنوان کرد: همایش حلقه های صالحین نیز به مناسب هفته بسیج به منظور پاسخ به سئوالات و شبهات نسل جوان و اعضای این حلقه ها توسط اساتید حوزه و دانشگاه پاسخ برگزار شده است.
,
 
,
علی آبادی با بیان اینکه حلقه های تربیتی طرح صالحین هدایت کننده و راهنمایی دهنده خط امام و رهبری در بسیج است، افزود: تداوم حلقه های صالحین باعث تربیت دینی و اسلامی بسیجیان خواهد شد، چرا که بسیج با حضور آگاهانه در همه صحنه های انقلاب حضور پیدا کرده است.
,
 
,
مسئول تعلیم و تعالی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه، پر رنگترین نقش در حلقه صالحین نقش سرگروه حلقه است، افزود: سرگروه باید به لباس تقوا آراسته تر باشد.
,
 
,
علی آبادی با اشاره به اینکه حلقه‌های صالحین باید در مسیر تربیت دینی، اخلاقی، انقلابی، بصیرتی و رشد فکری جامعه به صورت مداوم و جدی گام بردارند، اضافه کرد: حلقه‌های صالحین برای تقویت بنیه ایمانی و امید در جامعه تلاش کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه طرح صالحین برکات خوبی در جامعه داشته است، اظهار داشت: همین پایگاه‌های بسیج و بیان مسائل تربیتی و ارتباطات، زمینه ساز حضور بسیاری از اعضا در حوزه و طلبگی شده است.
,
 
,
گفتنی است؛ همایش بزرگ حلقه های صالحین شهرستان بهاباد به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه