اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

نمایندگان آب به آسیاب دشمن نریزند/ مجلس تصمیمات مقتضی را برای برخورد با این افراد بگیرد

نمایندگان آب به آسیاب دشمن نریزند/ مجلس تصمیمات مقتضی را برای برخورد با این افراد بگیرد
نصرالله شفیعی با اشاره به موضع گیری برخی نمایندگان گفت: مجلس درباره نمایندگانی که آب در آسیاب دشمن می ریزند تصمیمات مقتضی بگیرد چرا که وظیفه هر نماینده ای دفاع از حقوق ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نصرالله شفیعی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به اینکه اغتشاشات در کشور، ریشه در خارج از کشور دارد، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی یک جنگ ترکیبی را در پوشش رسانه‌ای قوی که بر اساس تحریف و دروغ استوار است، با فریب افکار برخی حوانان به راه انداخته اند.

این استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: سیاست جدید نظام سلطه به خصوص آمریکا حمایت از اغتشاشگران و آن هم به شکل خشونت آمیز است آنها در طول این مدت به این نتیجه رسیدند که شیوه‌های دیگر کارایی ندارد بنابراین شیوه خشونت را در معرض آزمون قرار دادند.

وی گفت: با ورود افرادی که وابستگی به گروهک‌های ضد انقلاب دارند مثل کموله، دموکرات، منافقین و امثالهم و مسلح کردن آنها دست به اغتشاش، ناامنی و ترور می‌زنند.

وی افزود: چنین کارهایی که تجربه اش را در کردستان هم داشتیم به وضوح دیده شد که دو حزب دموکرات و کومله در بدترین شکل غیر انسانی به مردم بیگناه حمله می کردند و حتی پادگان ها را تخریب می کردند و با سلاح هایی که به دست می آوردند به جان مردم بی گناه می افتادند طبیعتا این گونه رفتارها با منافع ملی کاملاً در تضاد است و به خصوص این که چنین رفتارهایی با شعار تجزیه‌طلبی همراه باشد بنابراین در این راستا وظیفه همه نخبگان ایران دوستان و آنهایی که به تمامیت ارضی ایران اعتقاد دارند حمایت از منافع ملی است.

 شفیعی افزود: حتی اگر نمایندگان منافع قومی و شخصی داشته باشند  به هیچ وجه نباید از تجزیه طلبان، اغتشاشگران و غارتگرانی که اموال عمومی و کسانی که خانه های مردم را به آتش می‌کشند حمایت کنند.

وی گفت: بدون تردید این نوع حمایت ها با هر نوع توجیهی خیانت به منافع ملی و کمک به آمریکا و نظام سلطه است که جمهوری اسلامی نتواند به اهداف ارزشمند خود برسد.

بنابراین بصیرت و توجه به منافع ملی و همچنین ایستادن و موضع شجاعانه در مقابل ضد انقلاب و آشوبگران و در کنار مردم بودن برای نمایندگان و نخبگان جامعه یک رسالت مهم است.

این استاد دانشگاه با اشاره به رسالت خطیر نمایندگان، گفت: یک نماینده قبل از اینکه نماینده یک شهر و یک منطقه یا قشر خاص باشد نماینده ملت ایران هست لذا اگر بخواهند تحت تاثیر برخی از جو سازی ها و یا منافعی که برای خود در آینده تعریف می‌کنند و تصور می‌کنند  که با حمایت از اغتشاشگران می‌توانند محبوبیت کاذبی کسب کنند قطعاً خیانت به منافع ملی و قطعاً خیانت به خون شهداست.

وی گفت: اغتشاشگران رفتارشان در طول این مدت تجربه نشان داده که از داعش هم جنایت کارانه تر هستند اگر موقعیت برایشان فراهم شود برای دستیابی به اهداف شان از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند و حاضر هستند حتی مردم عادی و بیگناه را هم بکشند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد:  مصلحت همه جانبه اقتضا می‌کند که همه ی کسانی که عِرق ملی دارند شرف و وجدان انسانی دارند جدای از منافع شخصی و گروهی به منافع ایران عزیز بیاندیشند و در برابر اغتشاشگران، تجزیه طلبان موضع بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه عقل اقتضا می کند خواص از جمله نمایندگان باید در برابر داعش صفتان بایستند خاطرنشان کرد: اگر افراد موثر جامعه و لو در  لباس نماینده هم باشد، بصیرت نداشته باشند و موضوع غلطی بگیرند تاریخ آنها را نخواهد بخشید.

دکتر شفیعی عنوان کرد: به نظرم مجلس برای این گونه افراد باید پرونده تشکیل دهد و اگر مشخص شود عامدانه دارند نقش‌آفرینی منفی برای ضد انقلاب انجام میدهند باید مجلس درباره اینها تصمیمات مقتضی بگیرد چرا که وظیفه هر نماینده های دفاع از حقوق ملت ایران است و باید در برابر هر توطئه‌ای بایستند نه اینکه آب در آسیاب دشمن بریزند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه