اخبار داغ

دیدار مسئولان کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون تیراندازی؛

قربانی: تاکنون ۷ مدال کسب کرده‌ایم؛ مسولان از تیراندازی حمایت ویژه‌ای داشته باشند

قربانی: تاکنون ۷ مدال کسب کرده‌ایم؛ مسولان از تیراندازی حمایت ویژه‌ای داشته باشند
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در این مدت ۶ اعزام در رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی داشتیم که تیراندازان ما موفق به کسب ۷ مدال شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به همراه غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک و سید محمد شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ظهر امروز شنبه، 5 آذر ماه با حضور در فدراسیون تیراندازی با مرتضی قربانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه مهدی مبینی و کبری غیاثی، دبیرکل و نایب رئیس فدراسیون تیراندازی، چنگیز مسیب زاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون و نماینده باشگاه‌های تیراندازی کشور  نیز حضور داشتند.

,

 مرتضی قربانی، رئیس فداسیون تیراندازی گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون تیراندازی ومدال آوری ورزشکاران در این رشته و کسب نخستین سمیه المپیک پاریس توسط بانوی تیرانداز کشورمان ارائه کرد و گفت: در این مدت کوتاه حضورم در فدراسیون 6 اعزام در رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی داشتیم که تیراندازان ما موفق به کسب 7 مدال شدند. همچنین هانیه رستمیان در مسابقات جهانی مصر نخستین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را به دست آورد.

,

وی در ادامه افزود: تیراندازی یک رشته تجهیزات محور است و نیاز به سلاح و فشنگ دارد. با توجه به اینکه ورزشتاکنون ۷ مدال کسب کرده‌ایم؛ مسولان از تیراندازی حمایت ویژه‌ای داشته باشند تیراندازی مدال‌آور است و در کنار کشتی، وزنه برداری و تکواندو جزو چهار رشته مدال‌آاور المپیک است از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و مجلس درخواست داریم تا از این رشته حمایت کنند.

,

رئیس فداسیون تیراندازی تاکید کرد: در این مدت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی بیش از 4 هزار و 200 نفراز سراسر کشور در رقابت‌های جایزه بزرگ، مسابقات آزاد، لیگ برتر و دسته یک و المپیاد استعدادیابی شرکت کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم چراغی که در تیراندازی روشن شده است، نور آن باعث طراوت و شادابی مردم و جامعه ورزش شود. در پایان باز هم حضو جانباز فداکار و برادر عزیزم، محمود خسروی وفا و غلامرضا نوروزی و محمد شروین اسبقیان را خیر مقدم می‌گویم و امیدوارم با حضور آنها بخش زیادی از مشکلات ما حل شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه