اخبار داغ

والیبال لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا| صدرنشینی ایران با شکست سری‌لانکا

والیبال لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا| صدرنشینی ایران با شکست سری‌لانکا
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با شکست سری‌لانکا صدرنشین لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا در سومین روز این رقابت‌ها شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات والیبال لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا از روز سوم آذر به میزبانی شهر لاهور پاکستان با حضور پنج تیم پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سری‌لانکا آغاز شده است و تا هشتم آذرماه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین روز این رقابت‌ها و در دومین بازی خود به مصاف سری‌لانکا رفت و با شکست سه بر صفر این تیم صدرنشین جدول شد.

,

شاگردان محمد وکیلی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 8 و 29 بر 27 حریف خود را شکست دادند و با دو برد و شش امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار گرفتند.

,

تیم ملی نوجوانان ایران فردا (یکشنبه ششم آذر) در سومین مسابقه خود از ساعت ساعت 16 و 30 دقیقه به مصاف بنگلادش می‌رود.

,

مهدی جلوه (کاپیتان)، طاها بهبودنیا، عمران گوگ‌جیلی، امیرعلی دولتی، امیرمحمد گل‌زاده، پوریا حسین خان‌زاده، امید سقلی، محمدرضا آل‌جلیل، سید متین حسینی، فربد حق‌شناس، آرین محمودی‌نژاد، سید مرتضی طباطبایی، ابوالفضل مهدیان و سام مرادی 14 بازیکن اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند.

,

امیر خوش‌خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، حسام الدین ناییج و امان نظرزادقلی دوجی (کمک مربیان)، محمد معین وکیلی (آنالیزور) و محمد مهدی آذرمهری (تراپیست) ملی پوشان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

,

این مسابقات در یک گروه برگزار می‌شود و پس از پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول و دوم جدول به دیدار نهایی و سوم و چهارم به دیدار رده‌بندی صعود می‌کنند.

,

والیبال ایران سه نماینده دیگر لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا دارد که مسعود یزدان‌پناه به عنوان ناظر فنی، مرتضی افجه‌ای مسئول VIS و محمدرضا آقایی به عنوان داور، در این رقابت‌ها حضور دارند.

,

در دیگر مسابقه امروز این مسابقات تیم‌های بنگلادش و افغانستان که تا کنون بردی به دست نیاوردند، از ساعت 16 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

,

تیم ملی والیبال پاکستان که امروز استراحت دارد، با دو برد و شش امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

,

نتایج روزهای اول و دوم این رقابت‌ها به قرار زیر است:

,

پاکستان 3 – بنگلادش صفر

,

ایران 3 – افغانستان صفر

,

بنگلادش 2 – سری‌لانکا 3

,

پاکستان 3 – افغانستان یک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه