اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی لرستان:

۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد لرستان احداث می شود

۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد لرستان احداث می شود
جهانبخش گفت: 300 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد لرستان احداث می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ احسان جهانبخش در بازدید از پروژه آبرسانی بروجرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیر‌افلاک، اظهار داشت: در راستای تامین آب شرب مورد نیاز برای اهالی روستاهای اطراف، دو حلقه چاه حفر شده که برای این پروژه بالغ بر دو میلیارد تومان هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر‌افلاک,

وی افزود: عمق چاه ها ۱۵۰متر می باشد که کار سنجش و تست اولیه انجام شده تا وارد مدار شوند و روستائیان این منطقه دسترسی بهتری به آب شرب داشته باشند.

,

مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به پروژه های دست اجرای بسیج سازندگی، گفت: بسیج سازندگی در عرصه های مختلف و برای خدمت به مردم تلاش های زیادی انجام می دهد که در این راستا پروژه آبرسانی به ۱۲۵ روستا با اعتبار ۴۲۵ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

,

وی تصریح کرد: همچنین حفر ۱۰ حلقه چاه با هزینه ۲۴ میلیارد تومان در کل استان و ۳۵ کیلومتر خط انتقال به شبکه نیز در دست اجرا می باشد البته طی یک سال گذشته ۴۶ کیلومتر کانال آبرسانی نیز انجام شده است.

,

جهانبخش ساخت مسکن برای نیازمندان را یکی از برنامه های جهاد سازندگی برشمرد و افزود: در حال حاضر ساخت ۳۰۰ منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد در دست احداث می باشد که بعد از تکمیل در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه