اخبار داغ

حمله و دفاع نکردن در DNA ایران است؛

اسکوچیچ: تیم ملی باید هجومی و ریسکی بازی کند/ سردار آزمون از «ناکجاآباد» گل می‌زند!

اسکوچیچ: تیم ملی باید هجومی و ریسکی بازی کند/ سردار آزمون از «ناکجاآباد» گل می‌زند!
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای تیم ملی بازی تدافعی آسیب زننده است؛ به نظر من باید ریسک کرد و به دنبال پیروزی بود.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که در خلال برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در قطر به یکی از کارشناسان و مفسران بازی‌های ملی‌پوشان در شبکه الجزیره اسپورت تبدیل شده، پیرامون تغییر سبک بازی تیم ملی مقابل ولز اظهار داشت: حمله و دفاع نکردن در DNA ایران است. در مقابل انگلیس، مربی ممکن است تفسیر و کلید تاکتیکی را اشتباه گرفته باشد که منجر به پیروزی بزرگ انگلیس شده. ایران قطعاً بازیکنان بزرگی دارد که و توانایی رویارویی با تیم‌های ملی مشابه را دارند.

, تیم ملی فوتبال ,

وی درباره تغییرات تیم ملی بیان داشت: اول از همه برنامه بازی تغییر کرده. در مقابل انگلیس ایران از نظر تاکتیکی بسته بازی کرد. در مقابل ولز به جای ۵ مدافع، دفاع ۴ نفره را از ایران دیدیم؛ همچنین ۴ بازیکن تغییر کردند و تیم تهاجمی‌تر شد. در این جا بیشتر به سردار آزمون اشاره می‌کنم؛ به همین دلیل می گویم ایران ظرفیت و به نظر من جای پیشرفت زیادی دارد. بازیکنانی روی نیمکت هستند که می‌توانند جهش بیشتری از نظر کیفی به بازی بدهند.

,

اسکوچیچ راجع به بازیکنان روی نیمکت تیم ملی عنوان داشت: روی نیمکت وحید امیری، بازیکنی همه فن حریف است که می‌توان از او در همه پست‌ها استفاده کرد. او برای تیم ارزش بسیاری دارد. من برمی‌گردم به این نکته که ایران بر اساس نوع بازی، باید تهاجمی بازی کند چرا که بازی تدافعی آسیب زننده است. به نظر من باید ریسک کرد و به دنبال پیروزی بود.

,

سرمربی سابق تیم ملی در مورد سردار آزمون گفت: با حضور سردار در زمین، حریف نمی‌تواند حتی برای یک لحظه آرام بگیرد. به محض از دست دادن توپ در دفاع، سردار آن جاست تا از آن استفاده کند. او می‌تواند از ناکجاآباد، از یک موقعیت ظاهراً نه چندان خطرناک گلزنی کند. او به فضاها حمله می‌کند. در مقابل ولز دیدیم که او چه قدر خوب و مفید می‌تواند باشد.

,

بیشتر بخوانید؛

, , تأسف سرمربی سابق تیم ملی از شکست سنگین مقابل انگلیس/ اسکوچیچ: این چهره واقعی ایران نیست!, تأسف سرمربی سابق تیم ملی از شکست سنگین مقابل انگلیس/ اسکوچیچ: این چهره واقعی ایران نیست!]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه