اخبار داغ

با اعلام سازمان لیگ؛

لیگ برتر والیبال| تعطیلی یک ماهه مسابقات تا ۲۶ آذر و تعیین زمان نیم‌فصل انتقالاتی

لیگ برتر والیبال| تعطیلی یک ماهه مسابقات تا ۲۶ آذر و تعیین زمان نیم‌فصل انتقالاتی
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اکثریت باشگاه‌های لیگ برتر مردان برای ادامه این رقابت‌ها با روش دوم پیشنهادی موافقت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران به دلیل حضور تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات منطقه مرکزی آسیا و تیم باشگاه پیکان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان به میزبانی کشور برزیل بعد از برگزاری هفته دهم (۲۵ آبان) تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سازمان لیگ فدراسیون والیبال یکم آذرماه به احترام جایگاه باشگاه‌ها اقدام به نظرسنجی در خصوص نحوه برگزاری ادامه این مسابقات کرد و دو روش برای ادامه مسابقات پیشنهاد کرد تا باشگاه‌ها به صورت مکتوب تا روز شنبه پنجم آذرماه نظرات خود را اعلام کنند تا پس از احصاء نتایج بر مبنای اصل خرد جمعی یک مدل انتخاب و اجرا شود.
,
 
,
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اکثریت باشگاه‌های لیگ برتر مردان برای ادامه لیگ با روش دوم پیشنهادی موافقت کردند.
,
 
,
در اطلاعیه سازمان لیگ آمده: پس از احصاء نتایج بر مبنای اصل خرد درخصوص نحوه برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر مردان و با توجه تصمیم گیری صورت گرفته روش دوم براساس نظرسنجی باشگاه‌ها انتخاب و قابل اجراست. بر این اساس باشگاه‌های پیکان تهران، گیتی پسند اصفهان، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری ارومیه، نیان الکترونیک خراسان و ایفاسرام اردکان با روش نخست موافقت کردند. همچنین باشگاه‌های پاس گرگان، شهرداری گنبد، سایپا تهران، شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، مس رفسنجان و راه یاب ملل مریوان با روش پیشنهادی دوم موافقت کردند که آرای بیشتری نسبت به روش اول است.
,
 
,
بنابراین لیگ برتر مردان از ۲۶ آبان تا ۲۶ آذر تعطیل خواهد بود. دیدارهای هفته یازدهم ۲۷ آذر، هفته دوازدهم ۳۰ آذر و هفته سیزدهم چهارم دی‌ماه برگزار می‎شود و با استناد به ماده ۴۰ فصل سیزدهم آیین‌نامه سازمان لیگ و کمیته انضباطی، باشگاه‌ها موظف هستند تا پایان آخرین بازی هفته سیزدهم (چهارم دی‌ماه) نسبت به پرداخت ۵۵ درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم اقدام کنند.
,
 
,
فصل نقل و انتقالات نیز از پنجم تا دهم دی‌ماه خواهد بود. بدیهی است بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ها از روز دوشنبه پنجم دی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه هفتم دیماه فرصت شکایت به‌صورت مکتوب به فدراسیون والیبال را دارند. شروع دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان از یازدهم دی‌ماه و دیدارها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه