اخبار داغ

معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال‌وبختیاری تاکید کرد؛

لزوم تخصیص اعتبار برای پروژه‌های عمرانی بر اساس اهمیت

لزوم تخصیص اعتبار برای پروژه‌های عمرانی بر اساس اهمیت
حیدری گفت: ما در حوزه عمرانی در خصوص اعتباراتی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وظیفه تقسیم آن‌ها را دارد نظراتی داریم و اعتقاد داریم تخصیص اعتبارات براساس اهمیت پروژه‌ها صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حیدری معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مسئولیت پیگیری بودجه و اعتبارات سفر ریاست جمهوری با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است، اما پیگیری عملیاتی شدن پروژه‌ها بعد از رسیدن بودجه بر عهده حوزه معاونت عمرانی است.
 
وی با بیان اینکه عمده پروژه‌ها مربوط به حوزه معاونت عمرانی است اما برخی از آن‌ها هم اقتصادی هستند تصریح کرد: معاونت عمرانی هر اعتباری که در این زمینه به دستش برسد هزینه کرده و پروژه‌ها درحال‌حاضر فعال هستند.
 
حیدری بیان داشت: ما در حوزه عمرانی درخصوص اعتباراتی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وظیفه تقسیم آن‌ها را دارد نظراتی داریم و اعتقاد داریم تخصیص اعتبارات براساس اهمیت پروژه‌ها صورت گیرد.
 
معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این درحالی است که برخی از پروژه‌ها فعلا فعال نیستند و ازهمین‌رو در مرحله اول اعتباری برای آن درنظر گرفته نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: برخی از پروژه‌ها با توجه به فصل کاری به تعویق می‌افتد مثلا در فصل سرد به دلیل سرما امکان آسفالت‌ریزی وجود ندارد و در این صورت اعتبار معنا ندارد، بنابراین نقش حوزه عمرانی این مدیریت است که بودجه در کجا قرار گیرد.
 
حیدری با اشاره به یکسری از محدودیت‌های قانونی در این زمینه افزود: در بخشنامه سرجمع باید 30 درصد اعتبار در حساب دستگاه باشد که بتواند مناقصه برگزار کند، یکسری از پروژه‌ها هم پیمانکار ندارند که باید این موضوع درنظر گرفته شود که 30 درصد در حسابش بماند.
 
معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برخی از پروژه‌ها فعالیت خوبی دارند و برخی از این پروژه‌ها مانند پروژه‌های لبد کاملا افتتاح شده‌اند، پروژه‌های سرآقاسید نزدیک به افتتاح و پروژه‌های گازرسانی درحال اتمام هستند یا در آینده نزدیک تمام می‌شوند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه