اخبار داغ

مجلس با لایحه الحاق دولت به سازمان همکاری شانگهای موافقت کرد

مجلس با لایحه الحاق دولت به سازمان همکاری شانگهای موافقت کرد
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نمایندگان با ۲۰۵ رأی موافق با لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای موافقت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۶ آذر) مجلس شورای اسلامی نمایندگان با ۲۰۵ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۷ نماینده حاضر در جلسه با لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای موافقت کردند.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره این لایحه گفت: ما باید اسناد شانگهای را که تاکنون مصوب شده، مورد پذیرش قرار دهیم.

وی متذکر شد: تاکنون ۴۹ سند از سوی سازمان شانگهای تصویب شده که شرط عضویت ایران در این سازمان آن است که این اسناد را بپذیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته اگر از این به بعد سازمان شانگهای بخواهد سند جدیدی را تصویب کند، لازم است آن سند در صحن مجلس روال قانونی خود را طی کرده و مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

عمویی در مورد مفاد این اسناد گفت: برخی از اسناد سازمان شانگهای جنبه مقابله با تروریسم را دارد و همچنین قرار است سازمان شانگهای رزمایش‌هایی را بین نیروهای عضو برگزار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه