اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه مطرح کرد؛

رشد۲۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

رشد۲۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۲۲ میلیون تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از ابتدای امسال ۱۲۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام گرفته که این آمار از رشد ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد.

وی افزود: از مجموع ترددهای انجام شده ۱۸ میلیون و ۳۳۵ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سنگین انجام شده که در مقایسه با سال گذشته با ثبت ۸۳ میلیون و ۶۰۳ هزار تردد از افزایش ۲۰ درصدی حکایت دارد.

کرمی از ثبت۱۰۳ میلیون و ۹۸۴ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سبک در استان کرمانشاه خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۲۴ درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: بیشترین تردد با ثبت شش میلیون و ۴۸۳ هزار تردد در محور کرمانشاه به بیستون انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین کمترین تردد در محور سنقروکلیایی به میان‌راهان با ۵۵۲ هزار تردد به ثبت رسیده است.

کرمی تصریح کرد: ۴۰ دستگاه دوربین ثبت تخلف هوشمند، چهار دستگاه توزین حین حرکت، ۸۲ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه و ۳۳ دوربین نظارتی به صورت شبانه روزی فعال هستند و خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای را انجام می دهند.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه